Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou ....

3 participantes

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... Empty 20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou ....

Missatge por demolitsteam Dg Jun 05, 2011 7:55 pm

Ufff, quina setmana

Aquest dissabte tenia ganes de sortir a donar un tomb, però a peu. Amb la tracks ja havia fet el cupo de bici, jejejeje

Total que quedo amb un dels meus nebot per anar a escalar, i com que quedem tard penso que potser marxi abans i així patejo una estona.

A les 11 estava al coll de l'hostal nou, entre llimiana i vilanova de meia. Com que el temps era gris i la roca estava molla descarto lo de escalar, truco al meu nebot per dir-li que nanai i agafo el gos per patejar una estona.

La idea és anar a fer un punt de geocaching que hi ha al forat de gel, que a més em fa gràcia perquè hi vaig estar una vegada, però fa una porrada d'anys. El dia està gris, però molt serà, no ......

Comencem a tirar i quan portem una horeta caminant comença a fer un xirimiri que no molesta. Decideixo continuar tirant, que ho recordava molt aprop. El meu optimisme congènit, com sempre, jejeejej. Total que cada cop plou més, però cada cop em dic alló "d'una mica més i ja està" fins que al final arribo al forat, tot i que ara ja està plovent a tota castanya, ja vaig xop fins als calçotets (i ja és la segona vegada aquesta setmana .... encara m'encongiré, jejeej) i a més la darrera part, que passa per unes llosses de pedra en moll és una mica compromesa. Però ja que hi som gaudeixo del lloc, trobo el tresor i torno a tirar, que si no agafaré fred.

Torno a pujar pel mateix lloc, amb cura de no patinar, i a patejar a bon ritme fins a la furgo. Al final arribem el gos i jo totalment xops, després d'uns 13 km's i uns 800 de desnivell acumulat. Ens assequem, em poso la roba que portava per escalar i a la fonda del lago a cascar-me uns ous amb pernil, que la gana ja la he fet. Sort que no hi havia massa penya, perquè les pintes que feia amb les malles i el forro eren curioses, jeejejejeej

Au, una més per explicar.

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... Empty Re: 20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou ....

Missatge por demolitsteam Dg Jun 05, 2011 8:48 pm

Fotiquis

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040121Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040122Medium

Potser si que ja queia alguna cosa quan he començat ...

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040123Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040125Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040126Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040127Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040128Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040129Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040130Medium

El tresor ;-)

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040139Medium

I l'equip totalment xop a l'arribada

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040140Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040141Medium

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... P6040142Medium

Au

demolitsteam

Tornar a dalt Ir abajo

20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou .... Empty Re: 20110604 - Es veu que no m'havia xopat prou ....

Missatge por arctos Dl Jun 06, 2011 5:41 am

Vaya MORAL que tens!!!! a la sortida ja plovia guapo, al super-xarco-piscina olimpica del principi ja es veu com puquen les gotes al aigua.
Per cert, el gos que portés al final no es el teu jajajaja vaya canvi de color que li va agafar sense sortir el sol....morenet morenet jajaja
Tu com sempre fent amics.........el gos deu estar de les teves "passejades" fins a la cua.

Baixar a la Cova del Gel amb pluja i les llesques de pedra que hi ha a la baixada i qualificar-lo textualment de "una mica compromes" es faltar vilment a la veritat..... alló mullat és xinguillo.

Salut i no paris que dona gust veure el teu ritme de vida

arctos

Nombre de missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dl Jun 06, 2011 6:51 am

arctos escrigué:Vaya MORAL que tens!!!! a la sortida ja plovia guapo, al super-xarco-piscina olimpica del principi ja es veu com puquen les gotes al aigua.
Per cert, el gos que portés al final no es el teu jajajaja vaya canvi de color que li va agafar sense sortir el sol....morenet morenet jajaja
Tu com sempre fent amics.........el gos deu estar de les teves "passejades" fins a la cua.

Baixar a la Cova del Gel amb pluja i les llesques de pedra que hi ha a la baixada i qualificar-lo textualment de "una mica compromes" es faltar vilment a la veritat..... alló mullat és xinguillo.

Salut i no paris que dona gust veure el teu ritme de vida

Ja ho pots ben dir, jeejeje, però ja saps que sóc optimista per natura i vaig pensar alló de "molt serà, quatre gotes i para de comptar". I a més ja havia sortir de casa, i ja tenia la idea al cap i .... Que em venia de gust caminar sota la pluja, jejeejejejeje

Al gos li encanta sortir amb mi a voltar, però sempre acaba tou. A la tarda no es va moure del sofa ni per canviar de posició, jejeje

I el que dius de les lloses tens tota la raó. Vaig haver de baixar i pujar amb molta cura, que alló relliscava cosa dolenta. De fet en una de les lloses vaig tenir que ajudar al gos que com té les cames curtes no podia pujar, jejeejje. Pero com ja hi era ....

A veure quin dia en liem una junts

demolitsteam

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dl Jun 06, 2011 8:07 pm

Olé tus huevos... som de sang calenta ehhh, ens va l'aigua i el fred!
M'ha fet gràcia això de xirimiri... si era un aiguat com déu mana jejeje.

Tranquil, que jo possiblement també hauria tirat cap endavant Smile

Jo vaig fer un dels deports nacionals: barripanxing: mariscada i migdiades memorables. Ahir a la tarda ja em matxacava la mala consciència i vam patejar gairebé 3h. Físicament no vam fer res, psicològicament si jejeje.

M'hauràs d'explicar aixo del geocaching... ;-)

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum