9/10/11 - Baixada de la Raca a Astún
4 participantes
Pàgina 1 de 1
9/10/11 - Baixada de la Raca a Astún
Aprofitant que no neva aquest diumenge fem una escapada a Astun, a provar una biaxadeta: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1220209
Qui s'animi a les 7:30 a l'imagine.
Au!
Qui s'animi a les 7:30 a l'imagine.
Au!
Re: 9/10/11 - Baixada de la Raca a Astún
MONNNOOOO. Espero no quedar-me adormit!!!
nozone- Nombre de missatges : 204
Una altra pirenaica per la col·lecció, i aquesta des les de recordar, jejeje
Cafetó a l'imagine i amunt falta gent. Una estoneta de cotxe, un segon cafè i arribem a candanchú, d'on hem de sortir. El dia estar totalment clar .... excepte allí, que teniem la mitat nord amb una nuvolada que semblava que ho havia de tapar tot, i la part sud totalment neta. I un vent gelat que et travessava sense pietat.
Ens equipem ràpid, fotent-nos a sobre tot el que portavem per no quedar-nos totalment glaçats, i amunt a bon ritme, a veure si així la cosa calenta.
Li tirem a la carretera amb alegria, amb un parell de paradetes per fer-la petar amb un parell de xavals que també buscaven ruta a fer. Un cop a Astun s'acaba la bona vida i comença una pujada de les de treure el fetge per la boca. Per sort les vistes ens tenen tant entretinguts que mica en mica anem remuntant sense acabar-nos de morir.
Després d'alguna pujada de merda, literal perquè estava formada per cagades d'ovella ;-), i tocar una mica de neu de l'enfarinada que havia caigut hem arribat a dalt, i a flipar en colorins, perquè el paisatge és acollonant.
Una bona estona badant per allí, mil fotos tirades i amb aquella sensació de que podien parar el mon que nosaltres allí ja ens estava bé. I a partir d'aquí avall.
Primer per una cresta amb patí d'impressió, i pensant que ens engoliria la boira, al final la cosa s'ha convertit en un corriol espectacular. Praderies d'herba amb un decorat acollonant, amb tot de corbes entretingudes. Ufff, un corriol top ten!!!
Una bona estona llarga de gaudir i al final tornem a candanchú, al cotxe a canviar-nos i cap a dinar amb un somriure a la boca que ens durara una bona estona.
Au, a per la següent
PD: Aquest any amb les pirenaiques ens hem despertat tard, però estem fent feina, eehhhh!!!
Cafetó a l'imagine i amunt falta gent. Una estoneta de cotxe, un segon cafè i arribem a candanchú, d'on hem de sortir. El dia estar totalment clar .... excepte allí, que teniem la mitat nord amb una nuvolada que semblava que ho havia de tapar tot, i la part sud totalment neta. I un vent gelat que et travessava sense pietat.
Ens equipem ràpid, fotent-nos a sobre tot el que portavem per no quedar-nos totalment glaçats, i amunt a bon ritme, a veure si així la cosa calenta.
Li tirem a la carretera amb alegria, amb un parell de paradetes per fer-la petar amb un parell de xavals que també buscaven ruta a fer. Un cop a Astun s'acaba la bona vida i comença una pujada de les de treure el fetge per la boca. Per sort les vistes ens tenen tant entretinguts que mica en mica anem remuntant sense acabar-nos de morir.
Després d'alguna pujada de merda, literal perquè estava formada per cagades d'ovella ;-), i tocar una mica de neu de l'enfarinada que havia caigut hem arribat a dalt, i a flipar en colorins, perquè el paisatge és acollonant.
Una bona estona badant per allí, mil fotos tirades i amb aquella sensació de que podien parar el mon que nosaltres allí ja ens estava bé. I a partir d'aquí avall.
Primer per una cresta amb patí d'impressió, i pensant que ens engoliria la boira, al final la cosa s'ha convertit en un corriol espectacular. Praderies d'herba amb un decorat acollonant, amb tot de corbes entretingudes. Ufff, un corriol top ten!!!
Una bona estona llarga de gaudir i al final tornem a candanchú, al cotxe a canviar-nos i cap a dinar amb un somriure a la boca que ens durara una bona estona.
Au, a per la següent
PD: Aquest any amb les pirenaiques ens hem despertat tard, però estem fent feina, eehhhh!!!
I les vistes des de dalt
Un al que se li ha complicat la pujada
Un al que se li ha complicat la pujada
Res més a afegir, ruta realment espectacular!!! No recordo una baixada tan llarga i 100% disfrutona com aquesta de la Raca-Rusa!!!
Em fa mal la cara de tant somriure jejejejej
Bé, ara posaré les meves fotos, intentaré no repetir-ne gaires.
Em fa mal la cara de tant somriure jejejejej
Bé, ara posaré les meves fotos, intentaré no repetir-ne gaires.
FOTOS!!!
Pujadeta de treure fetge...
Què deu ser?
Oloraven la nostra mort jejej
Babes, moltes babes!!!
Iaaaahooo, baixadón!!!
Canfranc Estació al fons.
No és per babejar això?
Vistes espatarrants!
Quan hem vist això ens hem apenat... significava el final
Què deu ser?
Oloraven la nostra mort jejej
Babes, moltes babes!!!
Iaaaahooo, baixadón!!!
Canfranc Estació al fons.
No és per babejar això?
Vistes espatarrants!
Quan hem vist això ens hem apenat... significava el final
Editat per darrera vegada per nozone el Dc Oct 12, 2011 4:56 am, editat 1 cop en total
Evidentment he tirat més fotos però no les poso per no repetir amb les del demolits.
Molt em sembla que hi tornarem algun any jejeje.
Molt em sembla que hi tornarem algun any jejeje.
Com la ocasió s'ho valia, hem parat a Canfranc-estació per fotografiar la macroestació... una història realment trista.
Un desperdici d'infraestructura...
Un desperdici d'infraestructura...
OStia quina passada de ruta i de fotos que heu fet!!!!!
Sou les bèsties pardes del Pirineuuuuuuuuuuuuu!!!!
¿Què m'hi portareuuuuuu, algun diaaaa??? ;p
Vaaaaaaaaa
Vaaaaaaaaa
ivan- Nombre de missatges : 33
ivan escrigué:OStia quina passada de ruta i de fotos que heu fet!!!!!
Vaaaaaaaaa
La veritat és que la ruta ha donat molt de si.
Ja saps que a les nostres rutes, si no ens atropelleu, hi esteu sempre convidats
Que es pot dir, im pre sio nan te. M'ha sortit en "5 palabras". Molt bones fotos, molt bones vistes, molt bones ... molt bones ... molt bones. uff
La veritat és que això d'anar al Pirineu a fer bici, s'hauria de fer cada dia. Llàstima que el tinguem tan lluny (be, no tan, una mica ;-)
La veritat és que això d'anar al Pirineu a fer bici, s'hauria de fer cada dia. Llàstima que el tinguem tan lluny (be, no tan, una mica ;-)
teletubi- Nombre de missatges : 42
teletubi escrigué:Que es pot dir, im pre sio nan te. M'ha sortit en "5 palabras". Molt bones fotos, molt bones vistes, molt bones ... molt bones ... molt bones. uff
2 cops de gas i ja hi ets, home!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum