15/4/12 - Mig rialb tour
3 participantes
Pàgina 1 de 1
15/4/12 - Mig rialb tour
Doncs això, que demà anem a fer mig rialb tour. En concret portem idea de fer el tram bassella ponts d'aquest track: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2216605 . Ho farem amb combinació de cotxes que no estan les cames per alegries llargues, jejeejeje
Ànimes perdudes a les 8 al 24
Ànimes perdudes a les 8 al 24
Re: 15/4/12 - Mig rialb tour
M'apppunto al merder... jjejje
nozone- Nombre de missatges : 204
Bé, prova superada.
Si hem de defini la ruta d'avui potser la millor manera seria mitat ruta i mitat entreno.
La mitat ruta: Sortida d'apropo de basella, muro només començar (250 metros en menys de 2 km's "per calentar") on hem tret fins i tot el que no teniem. Després la cosa ha continuat pujant però d'una manera més civilitzada. 10 km's de pujada i coronem. Per cert que trobar-te aquesta pujada quan ja portes més de 30 km's i 800 d'acumulat com els de la pedalada no m'ho vull ni imaginar. A partir d'aquí un corriol bestial, sense massa dificultat però molt disfruton, amb algun punt de pedalar però que ens ha deixat un somriure a la cara acollonant. Semblava que estiguessim al mig del piri.
I com no hi ha cap bona acció sense càstig, un cop abaix ens ha tocat la part "d'entreno": Ens faltaven 22 km's per arribar a Ponts, i han consistit en 4 km's de pista puja baixa, i 18 km's de CARRETERA puja baixa tirant molt a lo puja, excepte 500 metres de corriol divertit. Hem arribat a Ponts fossos!!!! Això si, cames n'haurem fet.
Dinar per intentar tapar el forat negre que teniem a l'estomac i cap a casa falta gent.
La cosa va agafant color. A veure si aviat fem coses interessants
MMMOOONNNOOOOOO
Si hem de defini la ruta d'avui potser la millor manera seria mitat ruta i mitat entreno.
La mitat ruta: Sortida d'apropo de basella, muro només començar (250 metros en menys de 2 km's "per calentar") on hem tret fins i tot el que no teniem. Després la cosa ha continuat pujant però d'una manera més civilitzada. 10 km's de pujada i coronem. Per cert que trobar-te aquesta pujada quan ja portes més de 30 km's i 800 d'acumulat com els de la pedalada no m'ho vull ni imaginar. A partir d'aquí un corriol bestial, sense massa dificultat però molt disfruton, amb algun punt de pedalar però que ens ha deixat un somriure a la cara acollonant. Semblava que estiguessim al mig del piri.
I com no hi ha cap bona acció sense càstig, un cop abaix ens ha tocat la part "d'entreno": Ens faltaven 22 km's per arribar a Ponts, i han consistit en 4 km's de pista puja baixa, i 18 km's de CARRETERA puja baixa tirant molt a lo puja, excepte 500 metres de corriol divertit. Hem arribat a Ponts fossos!!!! Això si, cames n'haurem fet.
Dinar per intentar tapar el forat negre que teniem a l'estomac i cap a casa falta gent.
La cosa va agafant color. A veure si aviat fem coses interessants
MMMOOONNNOOOOOO
jejeje, la trialera.... buffffff, que guapa!!! La dificultat justa per disftutar-la a tope, ehhh, les nostres cares devien certificar-ho.
La veritat és que encara estic tou va ser una bona ruta-entrenament com tu ben bé dius jejeje i al damunt hi hem anat amb les reign!
Em va fer molta gràcia la cabana aquesta... m'hi hauria quedat a viure (amb subvenció... ehhh)
Demolits, quant desnivell ens va sortir al gps?
A per la propera!!!
La veritat és que encara estic tou va ser una bona ruta-entrenament com tu ben bé dius jejeje i al damunt hi hem anat amb les reign!
Em va fer molta gràcia la cabana aquesta... m'hi hauria quedat a viure (amb subvenció... ehhh)
A per la propera!!!
nozone escrigué:jejeje, la trialera.... buffffff, que guapa!!! La dificultat justa per disftutar-la a tope, ehhh, les nostres cares devien certificar-ho.
A per la propera!!!
Al final la broma va quedar en 40 km's i 980 m d'acumulat.
bufff, pues tampoc surt tant d'acumulat... si que ens va matxacar la carretera. Això si, anàvem a ritme... tot s'ha de dir!
Bona ruta i bones fotos, ara que amb 980 metres us queixeu tant... em fa pensar que heu perdut prestacions . En el fons al que passa és que les rutes massa "rallyeres" us fan urticaria al culet i això no perdona
Bé, espero poder venir a la pròxima... que hi ha molta feina a fer.
Bé, espero poder venir a la pròxima... que hi ha molta feina a fer.
teletubi- Nombre de missatges : 42
Bueno, et deixem una reign + asfalt. I queixa't tu jejeje
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum