Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Racons de Cervera

4 participantes

Racons de Cervera Empty Racons de Cervera

Missatge por wland Dc Abr 25, 2012 10:06 pm

Sortida pels voltants de Cervera on hi havia convocada força gent, al final però, només hi vam ser el Teletubi (promotor de la sortida) el David i jo. Tant el David com jo teniem unes ganes boges de tornar a pedalar així que ens era una mica igual on anar sempre i quan fos a sobre d'una bici.

El Teletubi, tenia ganes d'anar per les seves contrades i mirar de canviar una mica les sortides habituals, així que agafem el track de la hivernal de Cervera 2012, a les 8 al 24 i cap a Cervera. Ens plantem a l'església de Sant Pere el Gros i comencem la ruta, iniciem per camins amenitzats per les explicacions del Teletubi de les bondats de la Segarra, les vistes, els camins i la construcció de marges, fins arribar al primer corriol, mooolt llarg i que ens fa treure les rialles, sobretot al David i a mi. Poc tècnic i força divertit, fins arribar al mirador construït pels caçadors, fem parada tècnica i continuem pels corriolets on fins i tot el David es permet alguna que altra provatura tècnica sobre de la bici cheers
Arribem a Vergós i alli decidim escurçar la ruta per poder arribar a una hora decent a casa, això si, amb la promesa del Teletubi que ens portaria a un lloc per flipar i ni més ni menys vam flipar, gairebé que la imatge la vaig enllaçar amb lo que va dir el Nozone en una sortida anterior (això sembla el puto Vietnam), ens plantem a Sant Pere dels Arquells amb la bonica vista de 3 caces russos dins d'un pati..... Goooooood Mooorning Vietnam!! Ara ja sabem que si venen maldades hem d'anar a Sant Pere dels Arquells.
Continuem per pistes i corriolets trencacames puja, baixa, puja, baixa... que van fent la seva feina i comencem a patir les conseqüencies, parada per canviar pastilles de frens i corriols, corriols i més corriols. Per acabar una pujada infernal per pista que se'ns fa eterna i corriolet de baixada fins arribar a l'Església de Sant Pere el Gros, furgoneta i cap a casa.

Molt bona sortida amb mooolts kilometres de corriols divertits (i trencacames), contents per haver tornat a agafar les bicis, i conèixer una zona amb un bon cicerone com el Teletubi.

A veure si algú amb més coneixements de la zona fa correccions a l'entrada i es penja alguna foto!

Esperem la propera..... amb ansia!!

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

Racons de Cervera Empty Re: Racons de Cervera

Missatge por littleman Dc Abr 25, 2012 10:35 pm

La veritat és que m'ho vaig passar molt bé, curriol amunt curriol abaix derrapant aquí, saltant per allà... tot plegat molt divertit.

Hi haurem de tornar.. això sí, no sense el nostre guia (gairebé esperitual) teletubbi, que ens va donar tota una lliçó sobre el seu poble (en algun moment, fins i tot, vaig veure els seus ullets humits je je)

Properament, alguna foto...

littleman

Nombre de missatges : 6

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dj Abr 26, 2012 7:21 am

Ja veig que ho vau passar de conya. Llàstima de no poder venir. A veure si a partir d'ara en fem més!!!

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por teletubi Ds Abr 28, 2012 12:33 am

Wlan he flipat amb el teu d'atenció a les meves dissertacions toponímiques. Recordo que us vaig estar donant "la vara" respecte als noms dels llocs, bàsicament per fer-me el "chulo" de lo que conec el meu poble.

Pel que fa a la sortida, ja s'ha dit tot: Corriols i més corriols de poca dificultat i en continuo puja baixa. En definitiva una ruta per repetir i més siguen en un lloc amb uns valors paissatgistics, etnogràfics, geologics, zoologics ... ics, ics ics... tan interessants Sleep

Quan em vagui penjo alguna foto.

teletubi

Nombre de missatges : 42

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por wland Ds Abr 28, 2012 11:34 am

teletubi escrigué:Wlan he flipat amb el teu d'atenció a les meves dissertacions toponímiques. Recordo que us vaig estar donant "la vara" respecte als noms dels llocs, bàsicament per fer-me el "chulo" de lo que conec el meu poble.

Pel que fa a la sortida, ja s'ha dit tot: Corriols i més corriols de poca dificultat i en continuo puja baixa. En definitiva una ruta per repetir i més siguen en un lloc amb uns valors paissatgistics, etnogràfics, geologics, zoologics ... ics, ics ics... tan interessants Sleep

Quan em vagui penjo alguna foto.

Bueno, l'atenció a les explicacions hi era, però tampoc et negaré que per fer la crònica anes donant un cop d'ull a google earth i les fotos de panoramio Rolling Eyes

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt