20120501 - Barranc de glorieta i boixols
2 participantes
Pàgina 1 de 1
20120501 - Barranc de glorieta i boixols
Torna el bon temps i tornen els barrancs!!
Ja tenia ganes de tornar a sentir l'aigua corrent.
Per començar vam anar a fer el glorieta, que surt de montral fins a alcover. Combinació de cotxes i cap a l'aigua. Aproximació curta i el barranc té més aigua de l'esperada per les pluges, però sense problemes.
Bons paissatges, bons saltets, bons rappels, un desaigüe curiós. Un barranc entretingut, i tot i que no tenia el cap a lloc l'he gaudit bastant. Aixòi si, he notat la inactivitat.
Ja tenia ganes de tornar a sentir l'aigua corrent.
Per començar vam anar a fer el glorieta, que surt de montral fins a alcover. Combinació de cotxes i cap a l'aigua. Aproximació curta i el barranc té més aigua de l'esperada per les pluges, però sense problemes.
Bons paissatges, bons saltets, bons rappels, un desaigüe curiós. Un barranc entretingut, i tot i que no tenia el cap a lloc l'he gaudit bastant. Aixòi si, he notat la inactivitat.
Re: 20120501 - Barranc de glorieta i boixols
Uns dies després vam anar al boixols.
Aquí ja erem més colla per lo que la cosa va ser més lenta, però divertida.
Sortir del cotxe a 9 graus no invitava a possar-se a l'aigua, però la veritat es que vam passar menys fred de l'esperat. Molta aigua, però portadora, molts saltets i rappels i cap al final un rappel de 20 metres en una cascada molt espectacular.
Aquí ja erem més colla per lo que la cosa va ser més lenta, però divertida.
Sortir del cotxe a 9 graus no invitava a possar-se a l'aigua, però la veritat es que vam passar menys fred de l'esperat. Molta aigua, però portadora, molts saltets i rappels i cap al final un rappel de 20 metres en una cascada molt espectacular.
Preparant el material amb elegancia
Uns que tenien pressa per entrar a l'aigua ..... a 9 graus ....
Uns que tenien pressa per entrar a l'aigua ..... a 9 graus ....
Com mola veure fotos d'aigua amb la calor que estic passant avui!!!
Bona la foto de la corda... jo no em tiraria ni de broma amb una corda així...
nozone- Nombre de missatges : 204
nozone escrigué:Com mola veure fotos d'aigua amb la calor que estic passant avui!!!
Doncs si, avui apreta.
Jo d'una corda així tampoc em tiraria, jeejjej. Només és un troç de corda que hi ha fix per ajuda a baixar, però estava ben fet pols
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum