19/08/12 - Ferrata de la foradada del Toscar
4 participantes
Pàgina 1 de 1
19/08/12 - Ferrata de la foradada del Toscar
Vam sopar i dormir a Ainsa, i hem matinat per intentar no morir-nos de calor.
Tornavem a ser quatre, i hem arribat els primers a la ferrata. Patejadeta d'aproximació i amunt. Uff, no recordava el que picava el primer tram. Ens ha posat les piles, i els braços es queixaven, jejeje. Hem gaudit dels diferents trams i després d'un recorregut sense incidents hem tornat a les furgos amb un bon somriure als llavis. Via molt ben equipada, molt guapa però que requereix bona forma física.
Tornavem a ser quatre, i hem arribat els primers a la ferrata. Patejadeta d'aproximació i amunt. Uff, no recordava el que picava el primer tram. Ens ha posat les piles, i els braços es queixaven, jejeje. Hem gaudit dels diferents trams i després d'un recorregut sense incidents hem tornat a les furgos amb un bon somriure als llavis. Via molt ben equipada, molt guapa però que requereix bona forma física.
Re: 19/08/12 - Ferrata de la foradada del Toscar
Fotiquis:
.
.
Editat per darrera vegada per demolitsteam el Dl Ago 20, 2012 8:00 am, editat 1 cop en total
Molt guapo!!!! Crec que jo em cagaria de por en una ferrata com aquesta. Fa pinta de ser força espectacular.
Salut
Salut
teletubi- Nombre de missatges : 42
teletubi escrigué:Molt guapo!!!! Crec que jo em cagaria de por en una ferrata com aquesta. Fa pinta de ser força espectacular.
Salut
Aquesta és molt espectacular, però té uns patis importants, i alguns passos que et deixen ben cansadet, jejeej
Buffff i jo que em queixava dels esbalssos del canal del Cinca... molt guapo però m'apunto a la cagada de por del teletubi!! Em sembla que proposaria fer les fotos des de baix
wland- Nombre de missatges : 62
wland escrigué:Buffff i jo que em queixava dels esbalssos del canal del Cinca... molt guapo però m'apunto a la cagada de por del teletubi!! Em sembla que proposaria fer les fotos des de baix
Aquesta és potentilla. Té uns bons panys de paret, i a més en algun tram desploma una mica. I dona bastant sensació d'alçada, més del que sembla a les foto.
Jo també m'apunto al grup dels cagats...!
Com sempre espectacular. No pares tu!
Com sempre espectacular. No pares tu!
nozone- Nombre de missatges : 204