8/9/12 - Pujadeta al Gerber
3 participantes
Pàgina 1 de 1
8/9/12 - Pujadeta al Gerber
Aquest cap de setmana he fet una escapadeta a la val d'aran. Com que el dissabte portava idea de fer alguna cosa suau he anat a tancar comptes amb el Gerber, que em va quedar pendent en la meva darrera visita.
Una ruta curta, molt xula i amb bons paissatges. I les cames m'han respectat. Està vist que als genolls no els hi puc demanar gaire baixant ....
Una ruta curta, molt xula i amb bons paissatges. I les cames m'han respectat. Està vist que als genolls no els hi puc demanar gaire baixant ....
Re: 8/9/12 - Pujadeta al Gerber
I les fotos:
El parquing de la peulla vist quan començava a pujar
tres de l'estanyolet que estava espectacular a aquella hora
I anar pujant
Al gerber
I jo embadocat gaudint del paissatge i de la soletat. Baixant ja m'he trobat un munt de gent que pujava ....
I com que la cosa m'havia semblat poc me n'he anat a donar un tomb pel bosc del gerdar, a veure si veia fades
El parquing de la peulla vist quan començava a pujar
tres de l'estanyolet que estava espectacular a aquella hora
I anar pujant
Al gerber
I jo embadocat gaudint del paissatge i de la soletat. Baixant ja m'he trobat un munt de gent que pujava ....
I com que la cosa m'havia semblat poc me n'he anat a donar un tomb pel bosc del gerdar, a veure si veia fades
Molt bones fotos i bona ruta. Fa temps que la vull fer, ara ja tenim un expert amb el tema i potser l'hauràs de repetir ....
Per cert no comentes si vas veure Fades?
teletubi- Nombre de missatges : 42
Boniques fotos!
nozone- Nombre de missatges : 204
teletubi escrigué:Molt bones fotos i bona ruta. Fa temps que la vull fer, ara ja tenim un expert amb el tema i potser l'hauràs de repetir ....
Per veure fades com no sigui menjant bolets alucinogens .....
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum