13/10/12 - Ribera de cardós - Pla de Negua
4 participantes
Pàgina 1 de 1
13/10/12 - Ribera de cardós - Pla de Negua
Demà pedalem si no passa res
I a més pirineaica
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3275454
Si tornem, ja posarem crònica.
M'ha fet ilu obrir el post
nozone- Nombre de missatges : 204
Re: 13/10/12 - Ribera de cardós - Pla de Negua
Que per cert m'ha donat per mirar quan va ser la última ruta amb cara i ulls i va ser el 15 d'abril al mig rialb tour
Doncs ja hem tornat!!!!
Matinada, esmorçar al 24 on el nozone ha arribat extremadament puntual i cap amunt. Una hora i tres quarts i ja estavem fent un altre cafè a Ribera de Cardós. Anem al punt de sortida a cassibrós, ens equipem i donem unes quantes voltes pel poble buscant aigua, que la de la primera font era massa marronosa eehhh nozone, jejeej
I després de la visita turística amunt. Avui era fàcil: Una pujada i una baixada. Això si, la pujada tenia 12-13 km's i es guanyaven més de 1000 metres. Al principi picava i després o ja ens hem acostumat o ha afluixat una mica, perquè semblava més portadora.
Anar fent, amb paradetes sense pressa, i amunt. Al nozone algun tram se li ha fet una mica llarg però piano piano hem arribat a dalt. A mig camí estaven netejant el bosc i hem pensat alló de que com la trialera estigui així fliparem, jejeje.
Un cop a dalt gaudir de la vista del pla de negua en un dia perfecte, menjar una mica, ferralla i avall.
I la trialera espatarrant: Un corriol net i sense gaires pedres on la dificultat la marca la velocitat a la que vulguis baixar, i tot això pel mig d'un bosc de somni. Hem baixat bastant esverats i això que intentavem controlar, no fos que en algun lloc hi hagués sorpresa, però no. Una baixada perfecta fins a Esterri de cardós, on ens hem liat una mica i ens ha tocat patejar un tram, i a partir d'aquí ja una mica més fluix, però amb gràcia també. Després carretera per tornar al cotxe i cap a dinar falta gent.
En resum: Un bon dia i una molt bona ruta. Com a posible millora només la possibilitat de sortir d'Esterri de cardós i pujar per la pista nord, no tant verge però més curta, jejeejej
MMMOOONNNNOOOOOO
Matinada, esmorçar al 24 on el nozone ha arribat extremadament puntual i cap amunt. Una hora i tres quarts i ja estavem fent un altre cafè a Ribera de Cardós. Anem al punt de sortida a cassibrós, ens equipem i donem unes quantes voltes pel poble buscant aigua, que la de la primera font era massa marronosa eehhh nozone, jejeej
I després de la visita turística amunt. Avui era fàcil: Una pujada i una baixada. Això si, la pujada tenia 12-13 km's i es guanyaven més de 1000 metres. Al principi picava i després o ja ens hem acostumat o ha afluixat una mica, perquè semblava més portadora.
Anar fent, amb paradetes sense pressa, i amunt. Al nozone algun tram se li ha fet una mica llarg però piano piano hem arribat a dalt. A mig camí estaven netejant el bosc i hem pensat alló de que com la trialera estigui així fliparem, jejeje.
Un cop a dalt gaudir de la vista del pla de negua en un dia perfecte, menjar una mica, ferralla i avall.
I la trialera espatarrant: Un corriol net i sense gaires pedres on la dificultat la marca la velocitat a la que vulguis baixar, i tot això pel mig d'un bosc de somni. Hem baixat bastant esverats i això que intentavem controlar, no fos que en algun lloc hi hagués sorpresa, però no. Una baixada perfecta fins a Esterri de cardós, on ens hem liat una mica i ens ha tocat patejar un tram, i a partir d'aquí ja una mica més fluix, però amb gràcia també. Després carretera per tornar al cotxe i cap a dinar falta gent.
En resum: Un bon dia i una molt bona ruta. Com a posible millora només la possibilitat de sortir d'Esterri de cardós i pujar per la pista nord, no tant verge però més curta, jejeejej
MMMOOONNNNOOOOOO
Editat per darrera vegada per demolitsteam el Dg Oct 14, 2012 5:12 am, editat 1 cop en total
I les fotiquis del dia
La pujadeta
A la velocitat que pujavem hem pogut veure que es feien bolets, si més no de dolents
A mig camí alguns carregaven piles amb barretes
Pla de negua
Inici del corriol
Aquí en una despistada fent servir les bicis per segar
I una foto de les vistes al final
That it's all folks
La pujadeta
A la velocitat que pujavem hem pogut veure que es feien bolets, si més no de dolents
A mig camí alguns carregaven piles amb barretes
Pla de negua
Inici del corriol
Aquí en una despistada fent servir les bicis per segar
I una foto de les vistes al final
That it's all folks
MONO!!!
Què dius tu que jo vaig anar justet pujant? no ho recordo pas, només m'enrecordo del TRIALERON!!! Redéu quin disfrute ehhhh.
Res, que ja ho has dit tot, pujadeta de 3 horetes que l'última hora se'm va fer eterna, com a dato curiós la última hora no vam fer ni 3 km ja que cada 200 o 300 m parava... hauré d'entrenar més jejje.
Això si, una vegada al pla de Negua amb la pau que es respirava i energia positiva que es percebia (suplementat amb un bocata de pam de nocilla) vaig recuperar forces i vam disfrutar DE VALENT la trialera. ufff
A per la propera i ja!!!
Què dius tu que jo vaig anar justet pujant? no ho recordo pas, només m'enrecordo del TRIALERON!!! Redéu quin disfrute ehhhh.
Res, que ja ho has dit tot, pujadeta de 3 horetes que l'última hora se'm va fer eterna, com a dato curiós la última hora no vam fer ni 3 km ja que cada 200 o 300 m parava... hauré d'entrenar més jejje.
Això si, una vegada al pla de Negua amb la pau que es respirava i energia positiva que es percebia (suplementat amb un bocata de pam de nocilla) vaig recuperar forces i vam disfrutar DE VALENT la trialera. ufff
A per la propera i ja!!!
Felicitats nois, quina enveja de ruta i de fotos. Aquestes trialeres la gent com el teletubi i jo les agraim. A veure si algun dia teniu ganes de tornar-hi D'aquí foooorça temps... que jo de moment tinc els limits marcats al Segrià
Només per veure en directe el paissatge de les fotos de dalt ja n'hi ha prou
Només per veure en directe el paissatge de les fotos de dalt ja n'hi ha prou
wland- Nombre de missatges : 62
demolitsteam escrigué:Si voleu veure com era el corriol és aquest:
Quin pajote de baixada no?!??!? Fuaaaaaaaàa, Jo queeeeeero
jam, és fàcil de trobar?
ivan- Nombre de missatges : 33
ivan escrigué:demolitsteam escrigué:Si voleu veure com era el corriol és aquest:
Quin pajote de baixada no?!??!? Fuaaaaaaaàa, Jo queeeeeero
jam, és fàcil de trobar?
No es gaire dificil. Hi han fites que la marquen, i un cop dins el recorregut es clar. L'únic problema pot estar en que com que creua vàries vegades la pista no et saltis algun tram. De tota manera amb el track i el telèfon es pot fer.
I mola mil!!!!
Fotos!!!
Àger enboirat
Pujadeta interminable...
Almenys les vistes s'ho valien. Aquí els cims més alts ja sobresortien...
En demolits tirant del carro
Pla de Negua, en demolits va tan sobrat que aguanta la camara amb la boca jejeje
El pla...
Babejant (i recuperant-me!)
Vinga, prou de badar, que toca baixar!
Trialera, realment memorable!!!!!!
C'est fini!
Àger enboirat
Pujadeta interminable...
Almenys les vistes s'ho valien. Aquí els cims més alts ja sobresortien...
En demolits tirant del carro
Pla de Negua, en demolits va tan sobrat que aguanta la camara amb la boca jejeje
El pla...
Babejant (i recuperant-me!)
Vinga, prou de badar, que toca baixar!
Trialera, realment memorable!!!!!!
C'est fini!
Va aser q aquest finde poca cosa al carrer, sembla que toca H2O a tope.
Què guapes les fotos del 'lugar'. Fa moooOooOoooOlt booona pinta.
Sou uns cracks!
Què guapes les fotos del 'lugar'. Fa moooOooOoooOlt booona pinta.
Sou uns cracks!
ivan- Nombre de missatges : 33
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum