Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

16/06/2013 IX BTT Vall del Corb

2 participantes

16/06/2013 IX BTT Vall del Corb Empty 16/06/2013 IX BTT Vall del Corb

Missatge por nozone Dl Jun 17, 2013 8:59 pm

Doncs buscant una ruta consistent per fer-la aquesta setmana que no sigui pedalar per la plana de lleida vaig caure que feien la pedalada a vallfogona del riucorb, que la ruta normalemnt val la pena... així que vist el preu competititiu (16€) faig un intent de convocatòria que fracassa, m'inscric de totes maneres.

Arribo i aparco molt aprop de la entrada... es nota que enguany no hi ha tanta participació ja que el pàrquing no va arribar a emplenar-se de gom a gom.

Surto del cotxe i em cago en tot, eren les 8:25 i 22º de temperatura. Avui patirem... crec que faré la curta i bon vent...

Preparatius, a buscar el dorsal, saludar als de bikesport, etc etc i finalment miro la hora que eren les 8:45 i em dic... hi ha temps més que de sooobres per fer un café així que els pro's s'entrenen, jo em foto un senyor café amb gel jejeje. De tant ben organitzat que ho tenia, just sortir del bar i posar-me els guants, comença la pedalada. Organització ehhh.

Res, jo al meu ritme, passant de la penya que tenen molta pressa... i al cap dels km's començo a adelantar gent... arribat al primer avituallament al km 10 ja fotia una calor infernal i només eren les 10 aprox, decideixo que fer a fondo la curta. Que si m'he de morir que sigui per pedalar a fons que no per la calor. Dit i fet, començo a apretar de valent, avanço a moltíssima gent tant pujant com planejant, enganxo a la colla dels ioiapedalo, fem un parell de trialeres junts i després de la segona trialera, em desvio cap a la curta i ells continuen per la llarga.

M'anava mentalitzant per fer la merdosa pujada per corriol del poble Segura i sort d'això se'm fa més o menys portadora i la vaig fent... i a partir d'aquí pista a plat gran i trialera més escalons finals. uns 15 km en una horeta aprox jejejejeje Vaig arribar mort a les 11.

El bocata i la birra van entrar com si tingués un forat negre. I cap a la piscina de relax, m'hi estic una hora ben bona... calculava que els primers bikesport que feien la llarga la farien en unes 3 hores (!!!) així que a les 12 vaig cap a la sortida i gairebé tots els bikesport ja havien arribat. Va parir... 45 km i 1300m acum en poc menys de 3 hores.

Parlem una estona i sobre la 1 tiro cap a lleida que falta gent.

PD: classificació curta, lloc 26 de 107 Razz

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

16/06/2013 IX BTT Vall del Corb Empty Re: 16/06/2013 IX BTT Vall del Corb

Missatge por demolitsteam Dl Jun 17, 2013 11:49 pm

Per aquella zona fins la tardor no m'hi veuen. Que amb calor es matadora!!!

Bona decissió fer la curta ;-)

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt