Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Baixadetes per Grand Valira

3 participantes

Baixadetes per Grand Valira Empty Baixadetes per Grand Valira

Missatge por wland Dj Ago 01, 2013 7:49 pm

Despres de molt temps sense pedalar, des de l'Escanyabocs, ens comencem a enviar missatges per tal de tornar a quedar. El Demolisteam proposa fer algo suau o Bike Park, algo que feia molt temps que volia provar, així que va ser veure la paraula i tenir-ho decidit. El dissabte quedem a casa del Demolist a les 7:30, cafè a l'imagine i tirem cap amunt, Parada a comprar un casc i arribada a les pistes, mentre ell fa cua jo vaig a llogar totes les protecccions i a mesura que me les vaig posant comença a entrar-me el cuquet a la panxa, cuquet que va creixent quan agafem el primer ouet per pujar cap amunt, baixem de l'ou aquell i començo a veure les bicis i les rodes dels altres que volten per allí, definitivament anem amb bicis de rally, uns tristos 140 i 120 mm respectivament i a sobre jo amb rodes de 2'10!!! Comparat amb aquella gent podriem a anar fer algun tram del Tour i tot!!

Em poso el casc integral. Fem la primera baixada i encara baixo de la bici en algun tram, mirant-m'ho amb una mica de tiento. Arribem fins a peu de telecadira i tornem a pujar amunt, amunt i alli tornem a agafar el corriolet de baixada, esquivo algun salt, i agafo les curves encara força rígid, mentre vaig veient el polset de la roda que deixa el demolist anant a tota castanya.

Tornem a agafar els remuntadors i ara poc a poc li vaig agafant el gustet, no baixo de la bici, vaig fent algun saltet i li començo a agafar el gust a les corves peraltades, tot. Al final de matí la cosa ja canvia, quan veig les corves se'm posa cara de felicitat, quan veig els saltets ja em poso cap enrera per poder-los agafar be, bufff quin disfrute!!! Només al final vaig tornar a baixar de la bici en un corriolet força dret, ja em notava cansat i sobretot havia fet el pacte a casa de tornar d'una peça. D'incidents pocs, només a mi em va saltar la cadena unes quantes vegades.... ara sé perque serveixen els tensors de cadena (a mesura que agafava confiança i corria més) i la pinça de fre, que es va soltar una mica.... les pastilles també van baixar força

Així que... en el meu primer bikepark, vaig disfrutat com feia temps que no ho feia, fins i tot em va passar pel cap que em vaig equivocar comprant una de 120 i potser amb una de 140 hauria encertat més (aquest pensament un cop a casa i tranquilet va a tornar als 120 ja que la majoria de cops hem de pujar a sobre de la bici).

En una de les vegades que feiem cua per agafar els ous, va apareixer una tia amb una bici de descens, amb el peto mig obert......Twisted Evil Twisted Evil affraid , que anava passant per la cua, i CAP tio li deia res, tothom anava mirant disimuladament o almenys tot lo dissimuladament que podia ser! perque entre mig de tanta testosterona, veure allò va ser espectacular, un altre aspecte a destacar.... els putos crios, com baixen!!!!!!!!! I en general molt bon rotllo tot i que hi havia força gent, ens vam assabentar que aquell cap de setmana a Vall Nord hi havia proves de descens.

Un altre apunt que vaig agafar és que si allí cantàvem era, primer per les bicis i després.... deviem ser els únics en tot el bikepark sense cap tattoo!!!! el pròxim dia potser que a part de les proteccions ens posem alguna calcomonia!

Tinc moooooltes ganes de tornar a pedalar i veure si he millorat algo baixant, provant-ho en alguna ruta!!!

Les fotos en breu

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

Baixadetes per Grand Valira Empty Re: Baixadetes per Grand Valira

Missatge por nozone Dc Ago 07, 2013 12:34 am

Me n'alegro molt que t'hagi agradat i no t'hagis espetegat... a veure si repetim i asissteixo! Et falta conèixer Vallnord Wink

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dc Ago 07, 2013 4:23 am

Poca cosa més a afegir: Un bon matí de bikepark, en plan tranquil i disfruton. Canya per les bicis i una cosa que amb aquesta calor encara es pot fer, jejejejej

Això si: MMMOOOONNNNOOOOO

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum