Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

5/10/13 - Doble coasta light

3 participantes

5/10/13 - Doble coasta light Empty 5/10/13 - Doble coasta light

Missatge por demolitsteam Dg Oct 06, 2013 5:14 am

Doncs això: Avui ho fem al reves. Primer penjo les fotos i després el wland ja farà la croniquilla jejejee Ultimament estic perro per escriure i ho tinc subcontractat jejeejej

Cada bitxo viatja com vol jejeje

5/10/13 - Doble coasta light PA050026redimensionada_zps58588583

5/10/13 - Doble coasta light PA050028redimensionada_zps2b4ba6b2

Velocitat terminal!!!

5/10/13 - Doble coasta light PA050030redimensionada_zpsbea9efa0

5/10/13 - Doble coasta light PA050031redimensionada_zps048e5764

Aprofitant el curs de traçada creativa

5/10/13 - Doble coasta light PA050032redimensionada_zps4ae1615f

5/10/13 - Doble coasta light PA050034redimensionada_zps2040d94b

I això és tot!!!

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

5/10/13 - Doble coasta light Empty Re: 5/10/13 - Doble coasta light

Missatge por nozone Dg Oct 06, 2013 9:33 pm

A aquest fil ho farem tot al revés, així que jo avanço la resposta que faria després del wland Laughing Laughing Laughing 

"Rés més a dir, quines trialeres més guapes, la primera amb bastanta fluidesa i la segona bastant cabrona jajaja i quina putada de pujada la pista de los rojos... bufff avui tots hem vist que estem en un estat de forma alarmant jaja!"

Tinc mono!!!

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por wland Dt Oct 08, 2013 11:08 pm

Bueno doncs... aquí va la crónica!

Durant la setmana anem enviant missatges de rigor per sortir i al final decidim fer doble coasta, després de valorar també la situació del terreny després de les pluges de la setmana, amb el Nozone i el Demolisteam, com que havia d'estar a l'hora de dinar a casa pugem amb dos cotxes, cosa que fa que ens plantegem estalviar-nos la pujada per carretera des de Boltaña. 

Deixem els cotxes i comencem amb la baixada llarga de la coasta, amb plenitud de forces la baixada l'encarem, bé, mooolt bé, com sempre espectacular amb les baixades entre mig del bosquet, pedrotes que fan treure el suc a les suspensions.... el terreny humit i una mica lliscant però molt poc fang, això si.... les arrels també estaben mullades i per tant vaig poder posar en pràctica "classes de conducció de mtb sobre mullat", recordeu nens! no accelerar ni frenar per sobre de les arrels mullades o pot passar l'estampa de la 5ena foto (per cert, en aquell rocle no hi ha havia ni un sol bolet) scratch 

Després d'aquest primera trialera arribem a Boltaña amb una bona rialla, ara només ens quedava la pujada de "los Rojos" i una altra trialera, buaaahhh no res en una hora ruta acabada, total 400 m de desnivell i uns 6 km.... i uns collons!!!! vaya putada de pujada, plena de pedrotes que ens feien trabar sense parar, allí comprovem que ni el nozone ni el demolist estan en el seu millor moment i que jo estic per l'arrastre directament!! La pujada ens va deixar morts (a mi el que més) però a dalt la trialera que començava per la cresta de la muntanya va acabar cundint, tot i els dubtes que ens generava, tant per la part ciclable com per la vista a dreta i esquerra, un cop passada la cresta comencem la baixada, força tècnica i sobretot... física, així que em vaig quedar al final veient com el nozone i el demolist anaven soltant frens i baixant a tota castanya mentre jo ja no em fiava dels meus braços, agafant-m'ho amb molta més calma.

A part d'això... la ruta ens va fer disfutar moltíssim... només plegar la bici i estar fets pols ja ens tornava el mono!!!  

El Nozone i el Demolisteam es van quedar a dinar allí dalt, jo ... havia d'estar a l'hora de dinar a casa, al final sobre les 4 de la tarda.... Aínsa és com aquella cúpula on s'entrenava el Son Goku, entraven un dia i per ells passava un any, a Aínsa, 1 km és com 10 a altres llocs!

Res més, a esperar la propera sortida, passant el mono com es pugui ja sigui repassant cróniques o mirant videos.... i... a somiar amb les trialeres

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dl Oct 14, 2013 8:55 am

Molt bona crònica!!! Ni més ni menys! Amb aquest pas et declararem cronista oficial :-P

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum