Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

19/10/13 - Orientació en btt a les garrigues

3 participantes

19/10/13 - Orientació en btt a les garrigues Empty 19/10/13 - Orientació en btt a les garrigues

Missatge por demolitsteam Dg Oct 06, 2013 5:18 am

Doncs això, que tornen a fer la cursa de 6pedals: Sis hores d'orientació per les garrigues. Fa un parell d'anys la vaig fer i va estar molt bé. A veure si aquest any puc

http://www.lanovafita.com/6p-2013el-terreny-i-el-mapa/

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

19/10/13 - Orientació en btt a les garrigues Empty Re: 19/10/13 - Orientació en btt a les garrigues

Missatge por wland Dt Oct 08, 2013 11:17 pm

El 20 d'octubre és el primer cumple del petit... jo ja em descarto

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

19/10/13 - Orientació en btt a les garrigues Empty Re: 19/10/13 - Orientació en btt a les garrigues

Missatge por nozone Dt Oct 22, 2013 1:48 am

Resum de la jornada:

Nozone s'adorm i es retrassa 45 min.
Tot i així arribem bé de temps havent fet el cafè+napolitana de costum Wink
Molt màquina i molt pro amb 29 a la vista. Naltros fent honor al nom del grup Matats forever. Twisted Evil 
Comencem, on tots marxen esperitats i naltros a pas de tortuga.
Fem estràtegia conservadora, evitant el màxim de pujades fortes intentant aguantar alçada la major estona possible.
Anem fent fites amb molta rapidesa, cada poc temps en fem alguna. Razz 
Ens perdem una vegada i ens toca arrossegar la bici entre la brutícia i que ens deixa les cames a la carn viva.
El nozone, passada la cinquena hora ja està per l'arrastre i va en plat petit i pinyó gran (el salvavides) per fer qualsevol costeta de res.
A una de les fites en nozone sospita que en demolits té un GPs insertat al seu cervell al trobar, contra tots els meus pronòstics una fita de 8 punts! Shocked 
Finalment decidim saltarnos totes les fites del final degut a la meva velocitat mitjana de 6 km/h en plà i dona temps just per arribar dins del temps estipulat.
El nozone tan bon punt veu el pobleTarrés fot un crit a lo Braveheart de lo content que estava jejejejje
Arribem amb 9' de marge i jo amb proutes feines puc baixar de la bici.
Ens estirem, ens canviem, ens fotem el xampu de rigor i cap al dinar de germanor. Es palpava la evidència que tots teniem una gana descomunal, el menjar vola en qüestió de segons jejeje.
A l'hora del cafè ens posem rumbo cap a lleida ben fossos però contents.
Fem 158 punts en gairebé 59 km i uns 1400m acumulat. No està gens malament, posició 12 de 26 grups que hi havia, resultat espectacular gràcies a la intel·ligent estràtegia del demolits. Cool 

A per la propera!

Editat per darrera vegada per nozone el Dt Oct 22, 2013 1:53 am, editat 1 cop en total

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dt Oct 22, 2013 1:51 am

com a anecdota de la jornada, vaig acabar amb una quasi-llaga a l'escrot que no em vaig donar compte de lo rebentat que estava i que ja em feia tan mal tot el cos que passava de tot Shocked Laughing Laughing Laughing

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dc Oct 23, 2013 5:01 am

Doncs si, un dia molt entretingut. Si estiguessim forts maxacariem, però com que això no passarà mai ens conformem en passar-ho de metro jejejeej

Un bon dia. Com m'agraden les orientacions!!! Passen les hores volant

I quin nivell. Allí fins i tot la meva trance semblava una bici de DH. La reign del nozone directament una excavadora jejeeje

A per la següent

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt