Petita o gran pífia?
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Petita o gran pífia?
Doncs amb ànim de conéixer "rutes" pel sud, aquest matí m'he apuntat sense prèvia mirada a un Open Natura de diumenge per Tortosa... i després he mirat de què va el tema i em sembla que he fet una cagadeta com una casa... A més, tot apunta a pluja diumenge... Crec que he perdut 20€ i em quedaré dormint.
¿Coneixeu alguna cosa vosaltres d'aquestes sortides d'Open Natura? No us faci por "desanimar-me"!
¿Coneixeu alguna cosa vosaltres d'aquestes sortides d'Open Natura? No us faci por "desanimar-me"!
Coco- Invitat
Re: Petita o gran pífia?
Ufff, l'única persona que conec que feia open natura ho feia amb el crio i la cadireta ...... No se si hi havia diferents categories o estava molt fort
No he fet cap, però crec que son pedalades encarades a introduir a la gent en això de ma mtb.
Si busques recorregut tècnic millor que et quedis a casa somiant amb traileres impossibles.
De totes maneres si no plou sempre està bé coneixer nous territoris.
Salut
Si busques recorregut tècnic millor que et quedis a casa somiant amb traileres impossibles.
De totes maneres si no plou sempre està bé coneixer nous territoris.
Salut
arctos- Nombre de missatges : 12
Merci nois, crec que faré això, dormiré tot el que pugui...
Estic mirant també una duatló "forteta" pel 12 de juny on et deixen participar a només la prova de btt i sí que hi ha algun corriolet (la cursa a peu és tremenda i "inassequible" per a mi!!)
Estic mirant també una duatló "forteta" pel 12 de juny on et deixen participar a només la prova de btt i sí que hi ha algun corriolet (la cursa a peu és tremenda i "inassequible" per a mi!!)
Coco- Invitat
És que sempre s'ha de fer la tècnica del PPA enlloc del APP:
Para, Pensa i Actua vs Actua, pensa i para.
nozone- Nombre de missatges : 204
nozone escrigué:És que sempre s'ha de fer la tècnica del PPA enlloc del APP:
Si fesim servir aquesta ténica no fariem la meitat de les coses,
demolitsteam escrigué:nozone escrigué:És que sempre s'ha de fer la tècnica del PPA enlloc del APP:
És alguna indirecta per la... Tou...?
nozone- Nombre de missatges : 204
nozone escrigué:demolitsteam escrigué:nozone escrigué:És que sempre s'ha de fer la tècnica del PPA enlloc del APP:
I per tantes altres coses, jejeejej. La vida és més divertida quan som instintius que quan som racionals, jejeejejej
demolitsteam escrigué:nozone escrigué:demolitsteam escrigué:nozone escrigué:És que sempre s'ha de fer la tècnica del PPA enlloc del APP:
I per tantes altres coses, jejeejej. La vida és més divertida quan som instintius que quan som racionals, jejeejejej
Aquest forum ja no m'agrada....abans entrava per veure i envejar lo que feien alguns sobre la bici....però això es filosofia pura i dura jajajaja
Feu bondad, o no!!!
arctos- Nombre de missatges : 12
arctos escrigué:
Aquest forum ja no m'agrada....abans entrava per veure i envejar lo que feien alguns sobre la bici....però això es filosofia pura i dura jajajaja
Feu bondad, o no!!!
Ja saps que de quan en quan se'ns va la pinça, jejeejj.
A veure si no llegeixes tants llibres i et deixes veure algun dia en real, que se't troba a faltar
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum