Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-)
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-)
Bones,
Com que això esta darrerament molt mort podem fer alguna cosa per donar-li una mica de vidilla. És tracta del següent: Com que ja sé que d'aquí a final d'any l'única sortida amb quorum i osties per participar-hi serà el vermout de nadal, donem-li una mica d'emoció: Qui guanyi el repte tindrà l'honor de ser convidat el dia en qüestió a una ronda de vermout i olives per la resta de participants. Que esperaveu? hi ha crisi, però l'honor no te'l reu ni deu, au.
I ara parlem del repte: És tracte de treure les tripes vilment i veure qui està entrenant en secret sense dir res als demés.
I quin és el repte? Donc a veure qui fa la pujada del Mingatxo (la dels horts, la del pantano, la del motocross ... digeu-li com us peti) en menys temps.
Regles del joc:
-Lloc de sortida: Parat sota la senyal del camí del mitgatxo. Foto 1
-Lloc de rebentament final: Tocar les fulles de la pomera o el que sigui que hi ha 20 metres més endavant del final de la pujada. Foto 2. O sigui passar el motocross, l'entrada del camí de ma dreta, el pinet i l'arbre que hi ha casi arribant i un cop s'acaba la pujada planejar uns 20 metres fins tocar les fulles del fruiter dels nasos. Si no te fulles tocar les branques.
-La pujada la podeu fer per on us peti, però potser el més fàcil i ràpid és seguir la part asfaltada
-El doping està prohibit. S'acceptes les birres, colesterols en la forma que es vulgui, vinatxos i demés coses bàsiques per la supervivència. Es recomana evitar les mongetes els dies que l'intent es faci en companyia
- El temps es compta en minuts i segons. No estan permesos dies ni setmanes.
Aneu penjant les vostres marques per aquí, i així riem tots de lo penosos que som
Au, tot aclarit.
Foto1
Foto2
Aquesta també és la dos des d'una altra perspectiva. L'arbre és el que hi ha la bici
Com que això esta darrerament molt mort podem fer alguna cosa per donar-li una mica de vidilla. És tracta del següent: Com que ja sé que d'aquí a final d'any l'única sortida amb quorum i osties per participar-hi serà el vermout de nadal, donem-li una mica d'emoció: Qui guanyi el repte tindrà l'honor de ser convidat el dia en qüestió a una ronda de vermout i olives per la resta de participants. Que esperaveu? hi ha crisi, però l'honor no te'l reu ni deu, au.
I ara parlem del repte: És tracte de treure les tripes vilment i veure qui està entrenant en secret sense dir res als demés.
I quin és el repte? Donc a veure qui fa la pujada del Mingatxo (la dels horts, la del pantano, la del motocross ... digeu-li com us peti) en menys temps.
Regles del joc:
-Lloc de sortida: Parat sota la senyal del camí del mitgatxo. Foto 1
-Lloc de rebentament final: Tocar les fulles de la pomera o el que sigui que hi ha 20 metres més endavant del final de la pujada. Foto 2. O sigui passar el motocross, l'entrada del camí de ma dreta, el pinet i l'arbre que hi ha casi arribant i un cop s'acaba la pujada planejar uns 20 metres fins tocar les fulles del fruiter dels nasos. Si no te fulles tocar les branques.
-La pujada la podeu fer per on us peti, però potser el més fàcil i ràpid és seguir la part asfaltada
-El doping està prohibit. S'acceptes les birres, colesterols en la forma que es vulgui, vinatxos i demés coses bàsiques per la supervivència. Es recomana evitar les mongetes els dies que l'intent es faci en companyia
- El temps es compta en minuts i segons. No estan permesos dies ni setmanes.
Aneu penjant les vostres marques per aquí, i així riem tots de lo penosos que som
Au, tot aclarit.
Foto1
Foto2
Aquesta també és la dos des d'una altra perspectiva. L'arbre és el que hi ha la bici
Editat per darrera vegada per demolitsteam el Dv Oct 17, 2014 7:53 am, editat 1 cop en total
Re: Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-)
I per comença a escalfar la cosa el meu primer intent:
Condicions de la prova:
- Ni fred ni calor. Solet de tardor i molts mosquits donant pel sac
- Amb la trance
- Venia de donar una volta d'hora i mitja pels corriols, per lo que més que calent ja anava estovat
- Totalment seré. Cap cervesa des de l'hora de dinar
Desenvolupament de la mateixa:
- Arrenco i tiro amb ganes. Als horts vaig bé i penso que potser no n'hi ha per tant. Total només és un km i uns set cents metres.
- A l'alçada del pantano em trobo de collons i tirant amb ganes
- Quinze segons després de la frase anterior el meu cos em comença a dir que només arriba fins aqui, i les pulsacions s'enfilen cap a la zona alta
- Al motocross totes les llums del tablier ja estan vermelles o foses, i el meu cap em diu que potser camina no seria una opció tant descabellada
- Al pinet em preguntaria que cony estic fotent si m'arribés sang al cervell
- Toco les fulles i poso els peus a terra mentre intento deixar d'esbufegar.
Temps aconseguit: 8 minuts 33 segons. Quan hi vaig estar pensant em va semblar més fàcil .....
Au, el següent
Condicions de la prova:
- Ni fred ni calor. Solet de tardor i molts mosquits donant pel sac
- Amb la trance
- Venia de donar una volta d'hora i mitja pels corriols, per lo que més que calent ja anava estovat
- Totalment seré. Cap cervesa des de l'hora de dinar
Desenvolupament de la mateixa:
- Arrenco i tiro amb ganes. Als horts vaig bé i penso que potser no n'hi ha per tant. Total només és un km i uns set cents metres.
- A l'alçada del pantano em trobo de collons i tirant amb ganes
- Quinze segons després de la frase anterior el meu cos em comença a dir que només arriba fins aqui, i les pulsacions s'enfilen cap a la zona alta
- Al motocross totes les llums del tablier ja estan vermelles o foses, i el meu cap em diu que potser camina no seria una opció tant descabellada
- Al pinet em preguntaria que cony estic fotent si m'arribés sang al cervell
- Toco les fulles i poso els peus a terra mentre intento deixar d'esbufegar.
Temps aconseguit: 8 minuts 33 segons. Quan hi vaig estar pensant em va semblar més fàcil .....
Au, el següent
Ja, ja ja... com bé dius, no sé qui guanyarà el repte (jo segur que no) però unes rises sí que farem!
Només falta que adjuntis el track, i que aquest passi per la notaria
Només falta que adjuntis el track, i que aquest passi per la notaria
littleman- Nombre de missatges : 6
teletubi- Nombre de missatges : 42
And the "microtemporal winner" ... Teletubiiiiii!!!!!!
En un país on no es valora la excelència, tot s'ha d'acabar demostrant. Sou una colla d'increduls.
Primer les dades:
Resultat segons al track: 7:53 minuts amb 1:04 parat. Una collonada!!!!!
Resultat segons el crono: 7:17:77 minuts.
Puc afirmar, i poso el meu ampli prestigi com a garantia, que el resultat de crono és el correcte. De fet, fins i tot a mi m'ha sorprés, tenint en compte el resultat del nostre mai prou valorat demolit.
Que pot haver passat:
- El crono esta espatllat, és possible ... pero improvable
- Tenia vent a favor, és possible ... pero poc
- Tenia un dia especial, tampoc, de fet estic més fotut de lo normal
- M'he equivocat d'arbre, és possible. En aquest cas o fem un canvi d'arbre tots o eliminem aquest resultat ;-)
- La 29 és un pepino, tambe és possible. Sobretot per que és una ruta curta i no tens temps de reventar-te del tot al tram final de pujada.
- La Canyon és nova i per tant va molt fina, aquest factor no el podre aprofitar mai més.
- El Demolit tenia un mal dia i ja estava cansat, també és possible. Crec que en poc temps, i més coneixent el seu nivell d'implicació en el piques, ens ho demostrarà ampliament.
Després de les reflexions anteriors faig un petit comentari de la pujada:
- M'he parat al cartell seguint el model pactat, he arrancat com un fuet amb força "desarrollo".
- Al arriba al primer replanet ja em semblava que estava reventat i he pensat que l'estava cagant.
- El tram més dret fins a la primera bassa l'he fet una mica més baix per intentar recuperar-me de pulsacions, cosa que he aconseguit relativament.
- Despres de la bassa he apretat força i crec que en aquest tram he fet un bon temps.
- Al arribar a la pujada final les pulsacions estaven a reventar i m'he fet una mica la pitxa un lio amb el canvi. M'he anat desunflant, com un puto globo punxat, fins que els últims metres he tingut que ficar plat petit (sacrilegi!!!!!!!).
- Al arribar al pla a uns 15-20 metres he vist l'arbre dessitjat, al arribar-hi he parat el crono.
Tal com ja he comentat en el whats, no ting duptes de que aquest "record" durara un telediari. Tot i així, "me llena de orgullo y satisfacción" poder-lo tenir durant un temps (ni que sigui curtet).
Petons a tots.
Primer les dades:
Resultat segons al track: 7:53 minuts amb 1:04 parat. Una collonada!!!!!
Resultat segons el crono: 7:17:77 minuts.
Puc afirmar, i poso el meu ampli prestigi com a garantia, que el resultat de crono és el correcte. De fet, fins i tot a mi m'ha sorprés, tenint en compte el resultat del nostre mai prou valorat demolit.
Que pot haver passat:
- El crono esta espatllat, és possible ... pero improvable
- Tenia vent a favor, és possible ... pero poc
- Tenia un dia especial, tampoc, de fet estic més fotut de lo normal
- M'he equivocat d'arbre, és possible. En aquest cas o fem un canvi d'arbre tots o eliminem aquest resultat ;-)
- La 29 és un pepino, tambe és possible. Sobretot per que és una ruta curta i no tens temps de reventar-te del tot al tram final de pujada.
- La Canyon és nova i per tant va molt fina, aquest factor no el podre aprofitar mai més.
- El Demolit tenia un mal dia i ja estava cansat, també és possible. Crec que en poc temps, i més coneixent el seu nivell d'implicació en el piques, ens ho demostrarà ampliament.
Després de les reflexions anteriors faig un petit comentari de la pujada:
- M'he parat al cartell seguint el model pactat, he arrancat com un fuet amb força "desarrollo".
- Al arriba al primer replanet ja em semblava que estava reventat i he pensat que l'estava cagant.
- El tram més dret fins a la primera bassa l'he fet una mica més baix per intentar recuperar-me de pulsacions, cosa que he aconseguit relativament.
- Despres de la bassa he apretat força i crec que en aquest tram he fet un bon temps.
- Al arribar a la pujada final les pulsacions estaven a reventar i m'he fet una mica la pitxa un lio amb el canvi. M'he anat desunflant, com un puto globo punxat, fins que els últims metres he tingut que ficar plat petit (sacrilegi!!!!!!!).
- Al arribar al pla a uns 15-20 metres he vist l'arbre dessitjat, al arribar-hi he parat el crono.
Tal com ja he comentat en el whats, no ting duptes de que aquest "record" durara un telediari. Tot i així, "me llena de orgullo y satisfacción" poder-lo tenir durant un temps (ni que sigui curtet).
Petons a tots.
Avui l'he feta i només puc dir... vaja idea més gilipolles i del crono ni idea, encara he de mirar el track.
Ara bé, m'he tret les tripes i tot lo que es podia treure.
Ara bé, m'he tret les tripes i tot lo que es podia treure.
nozone- Nombre de missatges : 204
I sort que teniu que ja no tinc la xclusive rígida de 11 kg i ho he de fer amb la reign de 16 kg, que sinó res a fer... bueno encara sóc capaç de fer-ho amb la de carrefour que és rígida total
Doncs jo també vaig pujar quan ho va fet el nozone i em vaig morir ..... Això de fer l'intent de tornada de ruta śe un desastre!!! Apunteu-me un 8:54, i tu nozone compta uns 10 segons menys que és el que em devies treure.
Cony de pujadeta jejeejej
Cony de pujadeta jejeejej
Anit vaig estar mirant el track i em surt que ho vaig fer en 8:57, no em quadra amb el temps que diu en demolits jejeje, així que agafo per bo el temps de 8:44
Ja tornaré a provar... amb crono... que m'he picat
Ja tornaré a provar... amb crono... que m'he picat
Avui he creat, a partir del track del dia del dia 17, un segment a Strava per tal de que qui vulgui pugui registra-la automàticament.
Evidentment semblara que soc un mentider, a l'strava diu que vaig tardar 8:06 segons. Menys mal que tinc un testimoni que va veure el crono del gps ;-)
Si algu el vol provar, le nombrat ...
EL GRAN REPTE GILIPOLLES faltaria plus!!!!
Venga a picar-se, que fa fred i cal anar calens per la vida.
Evidentment semblara que soc un mentider, a l'strava diu que vaig tardar 8:06 segons. Menys mal que tinc un testimoni que va veure el crono del gps ;-)
Si algu el vol provar, le nombrat ...
EL GRAN REPTE GILIPOLLES faltaria plus!!!!
Venga a picar-se, que fa fred i cal anar calens per la vida.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum