Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-)

4 participantes

Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) Empty Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-)

Missatge por demolitsteam Dv Oct 17, 2014 7:44 am

Bones,

Com que això esta darrerament molt mort podem fer alguna cosa per donar-li una mica de vidilla. És tracta del següent: Com que ja sé que d'aquí a final d'any l'única sortida amb quorum i osties per participar-hi serà el vermout de nadal, donem-li una mica d'emoció: Qui guanyi el repte tindrà l'honor de ser convidat el dia en qüestió a una ronda de vermout i olives per la resta de participants. Que esperaveu? hi ha crisi, però l'honor no te'l reu ni deu, au.

I ara parlem del repte: És tracte de treure les tripes vilment i veure qui està entrenant en secret sense dir res als demés.

I quin és el repte? Donc a veure qui fa la pujada del Mingatxo (la dels horts, la del pantano, la del motocross ... digeu-li com us peti) en menys temps.

Regles del joc:

-Lloc de sortida: Parat sota la senyal del camí del mitgatxo. Foto 1
-Lloc de rebentament final: Tocar les fulles de la pomera o el que sigui que hi ha 20 metres més endavant del final de la pujada. Foto 2. O sigui passar el motocross, l'entrada del camí de ma dreta, el pinet i l'arbre que hi ha casi arribant i un cop s'acaba la pujada planejar uns 20 metres fins tocar les fulles del fruiter dels nasos. Si no te fulles tocar les branques.
-La pujada la podeu fer per on us peti, però potser el més fàcil i ràpid és seguir la part asfaltada
-El doping està prohibit. S'acceptes les birres, colesterols en la forma que es vulgui, vinatxos i demés coses bàsiques per la supervivència. Es recomana evitar les mongetes els dies que l'intent es faci en companyia
- El temps es compta en minuts i segons. No estan permesos dies ni setmanes.

Aneu penjant les vostres marques per aquí, i així riem tots de lo penosos que som

Au, tot aclarit. 

Foto1
Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) 2014-10-01182328redimensionada_zpsbeca677a

Foto2
Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) 2014-10-15181739redimensionada_zps13bca4e5

Aquesta també és la dos des d'una altra perspectiva. L'arbre és el que hi ha la bici
Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) 2014-10-15181828redimensionada_zps811c4379

Editat per darrera vegada per demolitsteam el Dv Oct 17, 2014 7:53 am, editat 1 cop en total

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) Empty Re: Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-)

Missatge por demolitsteam Dv Oct 17, 2014 7:52 am

I per comença a escalfar la cosa el meu primer intent:

Condicions de la prova:
- Ni fred ni calor. Solet de tardor i molts mosquits donant pel sac
- Amb la trance
- Venia de donar una volta d'hora i mitja pels corriols, per lo que més que calent ja anava estovat
- Totalment seré. Cap cervesa des de l'hora de dinar

Desenvolupament de la mateixa:
- Arrenco i tiro amb ganes. Als horts vaig bé i penso que potser no n'hi ha per tant. Total només és un km i uns set cents metres.
- A l'alçada del pantano em trobo de collons i tirant amb ganes
- Quinze segons després de la frase anterior el meu cos em comença a dir que només arriba fins aqui, i les pulsacions s'enfilen cap a la zona alta
- Al motocross totes les llums del tablier ja estan vermelles o foses, i el meu cap em diu que potser camina no seria una opció tant descabellada
- Al pinet em preguntaria que cony estic fotent si m'arribés sang al cervell
- Toco les fulles i poso els peus a terra mentre intento deixar d'esbufegar.

Temps aconseguit: 8 minuts 33 segons. Quan hi vaig estar pensant em va semblar més fàcil .....

Au, el següent

demolitsteam

Tornar a dalt Ir abajo

Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) Empty Re: Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-)

Missatge por littleman Dv Oct 17, 2014 9:41 pm

Ja, ja ja... com bé dius, no sé qui guanyarà el repte (jo segur que no) però unes rises sí que farem!

Només falta que adjuntis el track, i que aquest passi per la notaria  jocolor

littleman

Nombre de missatges : 6

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por teletubi Ds Oct 18, 2014 12:16 pm

Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) ArbreFinal

teletubi

Nombre de missatges : 42

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por teletubi Ds Oct 18, 2014 12:26 pm

Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) 6889ecdf-4add-40ea-b974-bb4e00d7b1ab

teletubi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por teletubi Ds Oct 18, 2014 12:27 pm

Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) 26d69691-3f4f-49bd-8789-c69e77565776

teletubi

Tornar a dalt Ir abajo

Tardor'2014 - El gran repte gilipolles ;-) Empty And the "microtemporal winner" ... Teletubiiiiii!!!!!!

Missatge por teletubi Ds Oct 18, 2014 12:47 pm

En un país on no es valora la excelència, tot s'ha d'acabar demostrant. Sou una colla d'increduls.

Primer les dades:
Resultat segons al track:  7:53 minuts amb 1:04 parat. Una collonada!!!!!
Resultat segons el crono: 7:17:77 minuts.

Puc afirmar, i poso el meu ampli prestigi com a garantia, que el resultat de crono és el correcte. De fet, fins i tot a mi m'ha sorprés, tenint en compte el resultat del nostre mai prou valorat demolit.

Que pot haver passat:
- El crono esta espatllat, és possible ... pero improvable  affraid
- Tenia vent a favor, és possible ... pero poc
- Tenia un dia especial, tampoc, de fet estic més fotut de lo normal
- M'he equivocat d'arbre, és possible. En aquest cas o fem un canvi d'arbre tots o eliminem aquest resultat ;-)
- La 29 és un pepino, tambe és possible. Sobretot per que és una ruta curta i no tens temps de reventar-te del tot al tram final de pujada.
- La Canyon és nova i per tant va molt fina, aquest factor no el podre aprofitar mai més.  No
- El Demolit tenia un mal dia i ja estava cansat, també és possible. Crec que en poc temps, i més coneixent el seu nivell d'implicació en el piques, ens ho demostrarà ampliament.

Després de les reflexions anteriors faig un petit comentari de la pujada:

- M'he parat al cartell seguint el model pactat, he arrancat com un fuet amb força "desarrollo".
- Al arriba al primer replanet ja em semblava que estava reventat i he pensat que l'estava cagant.
- El tram més dret fins a la primera bassa l'he fet una mica més baix per intentar recuperar-me de pulsacions, cosa que he aconseguit relativament.
- Despres de la bassa he apretat força i crec que en aquest tram he fet un bon temps.
- Al arribar a la pujada final les pulsacions estaven a reventar i m'he fet una mica la pitxa un lio amb el canvi. M'he anat desunflant, com un puto globo punxat, fins que els últims metres he tingut que ficar plat petit (sacrilegi!!!!!!!).
- Al arribar al pla a uns 15-20 metres he vist l'arbre dessitjat, al arribar-hi he parat el crono.

Tal com ja he comentat en el whats, no ting duptes de que aquest "record" durara un telediari. Tot i així, "me llena de orgullo y satisfacción" poder-lo tenir durant un temps (ni que sigui curtet).

Petons a tots.

teletubi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dg Oct 19, 2014 10:45 am

Avui l'he feta i només puc dir... vaja idea més gilipolles Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes i del crono ni idea, encara he de mirar el track.

Ara bé, m'he tret les tripes i tot lo que es podia treure.

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dg Oct 19, 2014 10:48 am

I sort que teniu que ja no tinc la xclusive rígida de 11 kg i ho he de fer amb la reign de 16 kg, que sinó res a fer... bueno encara sóc capaç de fer-ho amb la de carrefour que és rígida total Twisted Evil

nozone

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dl Oct 20, 2014 6:38 am

Doncs jo també vaig pujar quan ho va fet el nozone i em vaig morir ..... Això de fer l'intent de tornada de ruta śe un desastre!!! Apunteu-me un 8:54, i tu nozone compta uns 10 segons menys que és el que em devies treure.

Cony de pujadeta jejeejej

demolitsteam

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dl Oct 20, 2014 11:16 pm

Anit vaig estar mirant el track i em surt que ho vaig fer en 8:57, no em quadra amb el temps que diu en demolits jejeje, així que agafo per bo el temps de 8:44 Laughing

Ja tornaré a provar... amb crono... que m'he picat Razz

nozone

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por teletubi Dv Nov 14, 2014 5:27 am

Avui he creat, a partir del track del dia del dia 17, un segment a Strava per tal de que qui vulgui pugui registra-la automàticament. 
Evidentment semblara que soc un mentider, a l'strava diu que vaig tardar 8:06 segons. Menys mal que tinc un testimoni que va veure el crono del gps ;-)
Si algu el vol provar, le nombrat ...
EL GRAN REPTE GILIPOLLES   faltaria plus!!!!

Venga a picar-se, que fa fred i cal anar calens per la vida.

teletubi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt