18/04/14 - Coño del mundo per campodarbe
3 participantes
Pàgina 1 de 1
18/04/14 - Coño del mundo per campodarbe
Doncs aprofitant els dies de setmana santa vam fer una escapada cap Ainsa.
Aquest cop li vam tirar a una variant del coño del mundo.
Post cafès al sanchez tirem cap a Boltaña, on deixem la fregoneta tuneà. A partir d'aquí la pujada per carretera, vella coneguda, fins a campodarbe, que és molt portadora. Un cop allí una mica de pista i una trialera inèdita, molt guapa, fins al coño. Visites per allí, que amb aigua està molt xulo, baixar per la corda per veure'l bé i cap a la següent trialera, que li tirem amb molta alegria.
Cares de felicitat quan hem arribat abaix, i més tenint en compte que hem retallat per carretera el tram xungo i matador. Gratis tampoc ha sortir, que rampes també n'hi ha, i el corriol final per remuntar per fer la darrera trialera ens ha costat, però molt millor que per l'original.
Trialera final per acbar d'arrodonir el dia i cap als ous amb pernil, que ja teniem tota la feina feta.
Un bon dia per Ainsa ;-)
Aquest cop li vam tirar a una variant del coño del mundo.
Post cafès al sanchez tirem cap a Boltaña, on deixem la fregoneta tuneà. A partir d'aquí la pujada per carretera, vella coneguda, fins a campodarbe, que és molt portadora. Un cop allí una mica de pista i una trialera inèdita, molt guapa, fins al coño. Visites per allí, que amb aigua està molt xulo, baixar per la corda per veure'l bé i cap a la següent trialera, que li tirem amb molta alegria.
Cares de felicitat quan hem arribat abaix, i més tenint en compte que hem retallat per carretera el tram xungo i matador. Gratis tampoc ha sortir, que rampes també n'hi ha, i el corriol final per remuntar per fer la darrera trialera ens ha costat, però molt millor que per l'original.
Trialera final per acbar d'arrodonir el dia i cap als ous amb pernil, que ja teniem tota la feina feta.
Un bon dia per Ainsa ;-)
Re: 18/04/14 - Coño del mundo per campodarbe
Va ser una ruta MOLT guapa la veritat!!! Em va agradar més l'endemà recordant-la que no pas al mateix dia.
Quan tingui un moment posaré el paraell de fotos que vaig tirar.
Quan tingui un moment posaré el paraell de fotos que vaig tirar.
nozone- Nombre de missatges : 204
Re: 18/04/14 - Coño del mundo per campodarbe
Doncs com diu el Nozone... una ruta molt guapa i unes trialeres que valen molt la pena, només baixar de la bici ja començava a venir el mono.
També s'ha de dir que aquesta variant és molt més suportable que la ruta original, arribar fins a Morcat i baixar cap al Coño val molt la pena, però si que s'agraeix el haver-nos saltat l'últim tram matador fins a Sieste després de la trialera.
Quan tingui un moment també posaré les 4 fotos que tinc
També s'ha de dir que aquesta variant és molt més suportable que la ruta original, arribar fins a Morcat i baixar cap al Coño val molt la pena, però si que s'agraeix el haver-nos saltat l'últim tram matador fins a Sieste després de la trialera.
Quan tingui un moment també posaré les 4 fotos que tinc
wland- Nombre de missatges : 62
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum