27/11/11 - Campodarbe i silves bajo
4 participantes
Pàgina 1 de 1
27/11/11 - Campodarbe i silves bajo
Doncs això, que demà anem a rascar per ainsa. Interessats a les 8 a l'Imagine
Salut
Salut
Re: 27/11/11 - Campodarbe i silves bajo
demolitsteam escrigué:Doncs això, que demà anem a rascar per ainsa. Interessats a les 8 a l'Imagine
Salut
Ho acabo de veure ara, però de totes maneres aquest era el cap de setmana de fer bondat.
A veure si pengeu fotos ben aviat!
wland- Nombre de missatges : 62
Doncs ja tornem a estar a la boira!!!!
Sessió de cafè a l'imagine i amunt. A partir de barbastro ja em començat a veure aquella cosa que brilla i calenta la cara anomenat sol, i a partir d'ainsa un dia totalment clar. Segon cafè al sanchez i cap a boltaña falta gent.
Hem aparcat a la pista on acaba el corriol i amunt. La temperatura rondava els 2 graus, i a l'ombra es notava, però com que no feia gens d'aire s'estava la mar de bé. Carretera amunt xino xano fins campodarbe, gaudint dels paissatges de tardor. Aquí ens ha acompanyar un gos una bona estona, i de fet es sabia millor la ruta ell que nosaltres, ja que quan dubtavem en qualsevol corriol el que havia agafat ell sempre era el bo, jejejje.
Aquest primer tram no ens ha acabat de fer el pes. Molta pedra i poc flow, en un bosc molt maco. Això si, la travessa d'un riuet al final li dona el seu morbillo.
Després un tramet de carretera avall i segon corriol del dia, aquest en puja baixa tendent a la puja. No ha estat malament, però tampoc per tirar coets. I Així fins a espierba. Un cop allí ha començat un corriol de pedra solta que feia pinta de fer-nos patir, però que ens ja fet gaudir de valent. Això si, s'ha cobrat el seu preu en forma de galeta considerable del nozone i una de tonta de meva. Però ha molat.
A partir d'aquí començava la segona pujada de veritat del dia, fins a silves alto. I ens ha fet patir de valent, si més no a mi. Estic fluix de forma definitivament.
Una estona d'arrastrament i ja hem encarat la darrera trialera del dia. Espectacular, però dura i tècnica a collons. L'hem gaudit molt però ens ha escolat fins a les darreres forces que ens quedaven, i sort d'anar amb la reign. De fet una de les frase del dia a estat "sort de que no he vingut amb la rígida", jejejej.
Quan s'ha acabat la trialera ja erem a la furgo, carregar caxarros i a fotrens uns ous amb pernil a ainsa, que la gana ja l'haviem fet.
Ja tinc mono!!!!!
Sessió de cafè a l'imagine i amunt. A partir de barbastro ja em començat a veure aquella cosa que brilla i calenta la cara anomenat sol, i a partir d'ainsa un dia totalment clar. Segon cafè al sanchez i cap a boltaña falta gent.
Hem aparcat a la pista on acaba el corriol i amunt. La temperatura rondava els 2 graus, i a l'ombra es notava, però com que no feia gens d'aire s'estava la mar de bé. Carretera amunt xino xano fins campodarbe, gaudint dels paissatges de tardor. Aquí ens ha acompanyar un gos una bona estona, i de fet es sabia millor la ruta ell que nosaltres, ja que quan dubtavem en qualsevol corriol el que havia agafat ell sempre era el bo, jejejje.
Aquest primer tram no ens ha acabat de fer el pes. Molta pedra i poc flow, en un bosc molt maco. Això si, la travessa d'un riuet al final li dona el seu morbillo.
Després un tramet de carretera avall i segon corriol del dia, aquest en puja baixa tendent a la puja. No ha estat malament, però tampoc per tirar coets. I Així fins a espierba. Un cop allí ha començat un corriol de pedra solta que feia pinta de fer-nos patir, però que ens ja fet gaudir de valent. Això si, s'ha cobrat el seu preu en forma de galeta considerable del nozone i una de tonta de meva. Però ha molat.
A partir d'aquí començava la segona pujada de veritat del dia, fins a silves alto. I ens ha fet patir de valent, si més no a mi. Estic fluix de forma definitivament.
Una estona d'arrastrament i ja hem encarat la darrera trialera del dia. Espectacular, però dura i tècnica a collons. L'hem gaudit molt però ens ha escolat fins a les darreres forces que ens quedaven, i sort d'anar amb la reign. De fet una de les frase del dia a estat "sort de que no he vingut amb la rígida", jejejej.
Quan s'ha acabat la trialera ja erem a la furgo, carregar caxarros i a fotrens uns ous amb pernil a ainsa, que la gana ja l'haviem fet.
Ja tinc mono!!!!!
Jejejeje i l'altra frase del dia també és la de "menys mal que no ha vingut lo josep" jejejeje.
M'ha agradat la ruteta i era dureta tècnicament parlant però d'aquelles que et deixen amb un somriure tonto...ehhh.
Ja torno a tenirmono!!!!!!
M'ha agradat la ruteta i era dureta tècnicament parlant però d'aquelles que et deixen amb un somriure tonto...ehhh.
Ja torno a tenirmono!!!!!!
nozone- Nombre de missatges : 204
I ara les fotiquis
Camp base de sortida, cartell inspirador i paisatges de pujada
Campodarve i primer corriol
L'aigua feia una pinta d'estar calenta, calenta
Si la ruta no hagués donat de si sempre podiem intentar trobar rovellons. Si més no de dolents n'hi havia
I aquí la solució definitiva per no patir mai més pels sorolls de la bici
A per la següent
Camp base de sortida, cartell inspirador i paisatges de pujada
Campodarve i primer corriol
L'aigua feia una pinta d'estar calenta, calenta
Si la ruta no hagués donat de si sempre podiem intentar trobar rovellons. Si més no de dolents n'hi havia
I aquí la solució definitiva per no patir mai més pels sorolls de la bici
A per la següent
Quina bona pinta, i... quin mono!!!
wland- Nombre de missatges : 62
Pel que comenteu la ruta molt xula... "de paissatge". Menys mal que no he vingut!!!! De tota manera, menys mal relatiu, per què passar-se el diumenge entre la boira tampoc és que sigui molt disfruton. De fet vaig sortir una estoneta i se'm van gelar el "co..ns", i menys mal que no me'ls veia amb la boira que hi havia.
Bones fotos i a per la pròxima.
Bones fotos i a per la pròxima.
teletubi- Nombre de missatges : 42
Vam començar a pedalar amb 1º... i jo en pantalons curts
Mai és tard per penjar les fotos...
Per aquí a l'aragó tenim un tros de Gran Muralla Xina...
Direcció Campodarbe
El nostre guia de la primera trialera... se sabia el camí, no com nosaltres...
Fot una pinta de relliscar això...
Demolits pensant... on hi hagi un bon gos guía que sobren els GPS!
A veure si et caurà un pedregot al cap...
A vegades em pregunto si realment deuen notar la nostra fatiga... sempre que anem petats els veiem sobrevolar-nos
Inici Silves Bajo
Una de regal.
I això és tot!!!
Per aquí a l'aragó tenim un tros de Gran Muralla Xina...
Direcció Campodarbe
El nostre guia de la primera trialera... se sabia el camí, no com nosaltres...
Fot una pinta de relliscar això...
Demolits pensant... on hi hagi un bon gos guía que sobren els GPS!
A veure si et caurà un pedregot al cap...
A vegades em pregunto si realment deuen notar la nostra fatiga... sempre que anem petats els veiem sobrevolar-nos
Inici Silves Bajo
Una de regal.
I això és tot!!!
Molen, sobretot les del gos, jejejeej
La de silves porto les genolleres aerodinàmiques total, jejejej. Li la de la marieta mola.
La de silves porto les genolleres aerodinàmiques total, jejejej. Li la de la marieta mola.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum