Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

11/05/2014 - Castejón Exprés (Arasán+Gabás)

3 participantes

11/05/2014 - Castejón Exprés (Arasán+Gabás) Empty 11/05/2014 - Castejón Exprés (Arasán+Gabás)

Missatge por nozone Dj Maig 15, 2014 10:23 pm

El passat cap de setmana estava previst anar amb el Wland i demolits a fer la ruta de Bosques de Bisaurri del nou centre BTT de castejón de sos, bttpuropirineo.com però per qüestions familiars i d'horaris no em va ser possible anar-hi.

M'havia ressignat a no fer res de profit fins que a mitja tarda un intercanvi de missatges amb el miró decidim fer alguna cosa que finalment també tirem cap a Castejón de sos. lo que fa la envenja i les dentetes ehhhh  What a Face  What a Face  What a Face

Res, quedem a les 7:45 a casa meva, carreguem trastes i fem via cap a Graus on ens fotem un bocata de pernil més els cafés de rigor i continuem camí fins a castejón on comencem a pedalar a les 10 i algo.

Com que portava varis tracks de la zona, finalment decidim per fer la castejon express saltant el primer bucle, fent el bucle de Arasán i Gabás. Enfilem per carretera, visita a una de les cascades del barranc del Liri, ens trobem amb un noi de barbastro que està entrenant pel enduro race, portava una reign de 27.5, després de xarrar una estona, decidireix tirar endavant i  Shocked Semblava que portés una de carretera i en un no res el perdem de vista. Hi ha gent MOLT forta...

Coronem la primera pujada i fem la primera trialera on ens trobem una altra vegada amb el mateix xaval i fem la trialera en un no res... molt curta... sabor agridulce però és lo que hi ha.
Creuem castejón de sos direcció a la "pista" Rolling Eyes on treiem fetges, tripes i tot el que teníen, vaya paredones i de pedra solta!!!  :lol:El de barbastro torna a desaparèixer del mapa i ara ja per sempre.
Ens arrastrem per la pujadeta dels collons com podem fins que enllaçem a la pista que ens portarà a Bisaurri i després carretera fins a Gabás que és on comença la última trialera del dia que ens portaria a El Rún. M'estalviaré les parailes i poso un adjectiu: APOTEÒSICA!!!  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil on hi disfrutem de valent i jo faig un recte en una de les corbes  Embarassed .

Arribem a El Rún en ple extasi i arribem a catejón de sos en un moment de res comentant la darrera trialera.

Acabat amb un dinar de menú dels baratos baratos, cap a casa que falta gent i a per la propera.

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

11/05/2014 - Castejón Exprés (Arasán+Gabás) Empty Re: 11/05/2014 - Castejón Exprés (Arasán+Gabás)

Missatge por demolitsteam Dv Maig 16, 2014 1:37 am

A veure si el wland penja la nostra crònica i les fotos, que jo vaig molt de cul!!!

LA corba on et vas marcar el recte em sembla que jo també me'n vaig marcar un, jejeejeje

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

11/05/2014 - Castejón Exprés (Arasán+Gabás) Empty Re: 11/05/2014 - Castejón Exprés (Arasán+Gabás)

Missatge por wland Ds Maig 17, 2014 9:30 pm

Al final veig que tots vam fer cap al mateix lloc, bueno la meva crònica ja està penjada

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt