Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia

2 participantes

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia Empty 11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia

Missatge por demolitsteam Dl Jun 13, 2011 7:18 am

Doncs res, que aquest wk hi havia raid. Una vegada més no enganyo a ningú i m'apunto a élite solo. Que hi farem.

No estava molt motivat, i em vaig inscriure per curiositat de coneixer la zona, i esperant que cap al final de setmana estigués amb més moral, cosa que no va ser així, però divendres a la nit tiro avall. Trobar el lloc, aparcar, xerrar amb un xaval que hi havia per allí, buscar un bar per fer un paxaran llegint el diari i a fer nonon. Aquesta va ser la part que va anar bé.

Dissabte m'aixeco d'hora, busco un bar, cafès i a recollir el dorsal. En això sóc el primer, jejeeej. M'equipo i a esperar, que sembla que avui la cosa anirà tard. I jo que de coco no acabo d'anar fi, que el recorregut me'l veig que patiré i que cada cop fot més calor. aiaiaiaiai. A més decideixo començar l'urbana i el primer treking amb les bambes del deca, ja que diuen que hi ha un barranc on ets pots mullar els peus, i com que després del treking torno a passar per la furgo em reservo les salomon pel segon treking, que és més llarg i amb el peus molls me'ls deixaré fi.

Començo la urbana i recordo un dels motius pels que vaig "jubilar" dels raids aquestes bambes: En terreny descompost patinent un munt. Total que només començar foto una patinada amb culada considerable i un forat petitet una ma. Anem bé ..... Vaig fent la urbana, suant pel poble costerut i torno a arribar al control de canvi de mapa.

Aquí començo el treking, d'uns 9 km's i uns 350 d'acumulat. Al principi bé, però de seguida s'enfila per un gr costerut que em fa treure el fetge. A més estem en una zona que es debia cremar fa uns 4-5 anys i està de garrics fins adalt, i jo de curt .... Arribo a una collada on m'ha de desviar i el corriol que tinc que agafar, o si més no això em sembla, està brut a collons. Les cotes em quadren si fa o no fa i li tiro. Vaig buscant la cota que em toca i em poso cada cop més en lo brut, i cada cop més per una zona escarpada on dificilment podré retrocedir sense jugar-me-la. Com que no m'arriba sang al cervell no m'adono que això que estic fent no té cap sentit.

Quan ja porto una hora ben bona per una cresta bastant aèria arribo a la cota que crec que hi ha el punt, i evidentment allí no hi ha res. Em poso a contar pilones d'una línia d'alta tensió que tinc al mapa i me'n falta una ¿¿???? MMMMEEEEERRRRRDDDDAAAAA, m'he equivocat de collada!!!! No entenc com puc haver fet el pasarell d'aquesta manera! A més era imposible que l'organització hagués col.locat una fita en un lloc al que m'ha costat una hora accedir i arriscat a collons. Ufff, quan no m'arriba sang al cervell definitivament no n'encerto ni una. Total, que ara ja sé on sóc, i és als collons d'on hauria de ser. Una altra hora per lo brut fins arribar a una de les torres que veia, i des d'allí ja trobo una pista abandonada que si més no puc caminar sense haver d'obrir-me pas.

Estic de mal humor, emprenyat amb mi mateix per haver fer un error tant gros. A més començo a torrar-me i passo de tornar a remontar per fer dos fites que hi havia per allí. Tiro fins al barranc a veure si més no val la pena i ni m'ho plantejo perquè l'aigua sembla la d'una claveguera. Les bambes m'ha putejat bastant en aquest tipus de terrenys, ja que la sola que porten és de correr en pista, i patina que dona gust. Cada cop fa més calor i jo estic més negre.

Arribo al control de canvi i encara em queda un sector curt de bici amb cronoescalada, el sector llarg de treking i el sector llarg de bici, i de temps ja vaig com el cul. I el que és pitjor, i definitiu, no m'ho estic passant bé. Total que aviso a l'organització que plego, i pujo a dinar a lleida. A la tarda birreta amb el teletubbi i després soparillo i l'humor em millora, però ha sigut un dia una mica negre. Definitivament abandono els raids fins a la tardor, jejejejeje.

En quan tingui una estona ja penjare algunes fotiquis.

Avui per compensar he fet un autèntic esport de risc: Matinal d'spa ;-)

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia Empty Re: 11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia

Missatge por demolitsteam Dl Jun 13, 2011 8:01 am

I les fotos:

LA meva bici sola i abandonada a primera hora al parc tancat, i fotos de la sortida d'élit.

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia P6110003Medium

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia P6110004Medium

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia P6110005Medium

Pujadetes del poble, banderes nacionals i una joia amagada en un dels carrers. Que ben conservat que estava el punyetero!!

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia P6110006Medium

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia P6110007Medium

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia P6110008Medium-1

Terreny en el que m'he "entretingut". A la segona és veu la torre a la que he arribat i tota la cresta que m'he menjat .....

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia P6110011Medium

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia P6110012Medium

Au, a per la següent, que esperem que es doni una mica millor

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia Empty Re: 11-06-11 Xraid a Vandellós-Un mal dia

Missatge por nozone Dc Jun 15, 2011 3:21 am

Uffffffff, definitivament desastrós jejeje, pitjor que el teu primer i el meu únic raid jejeje

Això de matinal spa... es un deport d'alt risc no? Wink

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt