Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

31/8/11 - Ibon de Plan

3 participantes

31/8/11 - Ibon de Plan Empty 31/8/11 - Ibon de Plan

Missatge por demolitsteam Dv Set 02, 2011 7:52 pm

De rebot, com sol passar, aquest dimecres de final d'agost he tornat a l'ibon de plan. L'Ivan dels ioiapedalo em va dir de sortir, i ja vam tenir excusa.

Feia molts dies que no pedalava més enllà d'anar a buscar el pa o portar la nena a la platja, per lo que estava segur de que em tocaria patir, però tenia clar que m'ho pendria amb calma. A més vaig agafar la reign tal com s'havia quedar el darrer dia de bikepark, amb les rodes toxes perquè la mandra em va poder .....

Res, matinem, fregoneta turneà i amunt. A saravillo ens vestim i a pedalar s'ha dit. L'ivan està fort, ja que ells si que porten bon ritme, i jo vaig una mcia amb la llengua fora, però dins de la normalitat, jejeejej. Paradetes a pixar, a menjar prunes, a fer-la petar, a mirar el paissatge i a deixar reposar els meu genolls que me'ls noto després de tants dies de no pedalar i en tres horetes de no res arribem al refugi de lavasar. "planejar" fins a l'ibon, gaudir del lloc i la tranquilitat, ja que estem sols i tornar al refugi. Per cert que l'bon mai l'havia vist tant baix. Suposo que també influeix que les altres vegades que havia pujat era principi de temporada.

Un cop al refugi proteccions i avall, a ritme ioiapedalero, per lo que si pujant em sentia les cames, ara em sento les mans, jejejej. Després d'una bona estona de trialera i pedres tornem a estar a la furgo, amb un somriure tonto d'aquells que duren uns dies.

Ous amb pernill a la cruïlla de salinas de sin tot fent-la petar de bont rotllo i cap a casa falta gent.

Salut!!!!

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

31/8/11 - Ibon de Plan Empty Re: 31/8/11 - Ibon de Plan

Missatge por demolitsteam Dv Set 02, 2011 7:54 pm

Fotos: Com que tota l'estona anava una mica amb el ganxo per no fer esperar molt a l'Ivan n'han sortit poquetes. Au, us quedeu amb un mini reportatge, jejeeej

31/8/11 - Ibon de Plan P8310043redimensionada

31/8/11 - Ibon de Plan P8310045redimensionada

31/8/11 - Ibon de Plan P8310046redimensionada

31/8/11 - Ibon de Plan P8310047redimensionada

A per la següent!!!

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ivan Dl Set 05, 2011 12:08 am

Boooooh!

Vaya passada de dia. Avui he vist un video dels Genaros de la ruta que deurien fer per allà ara no fa gaires dies i se m'han tornar a ficar els pels com escarpies!!!!

ioiapedalo.cat/for1m/viewtopic.php?f=3&t=701#p11660

cheers cheers cheers cheers

pd: jordi, si pots passa'm les afotos auriginals a tope de ressolució al mail quan tinguis una estona, plz. k'així les fotré al foro ioiapedalero tb Wink

ivan

Nombre de missatges : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dl Set 05, 2011 8:26 pm

Caaabrons, aquesta és una de les rutes que sempre cundeixen per molt que la repeteixis.

I per cert... què baix està el llac!

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt