24/11/2012 - Tomet per poblet
3 participantes
Pàgina 1 de 1
24/11/2012 - Tomet per poblet
Després d'uns dies tranquils entre mala vida i el genoll donant guerra he tornat a agafar la bici
Tenia ganes de xafar fulles i de fer alguna cosa tranquileta, que no estic per moltes alegries. A veure si m'afilero que aquest any està sent un desastre.
Com que estava sol he tirat cap a poblet amb uns horaris mmmmoooollltttt civilitzats i amb molta calma. Un cop allí pedalar amunt cap, amb un dia ideal de temperatura i bones sensacions.
Paradeta a la font a fer una barreta, treure les tripes pel corriol amunt que estava una mica moll. Gaudir del mirador i avall, amb una mica de falta de ritme baixant que de seguida es va posant a lloc.
Baixada pel matarrucs a ritme gaudint d'ell en una dia bucòlic i cap a la furgo falta gent. Després una mini orgia de colesterol al 24 i dia complert, jejeejj.
Tinc mono ;-)
Tenia ganes de xafar fulles i de fer alguna cosa tranquileta, que no estic per moltes alegries. A veure si m'afilero que aquest any està sent un desastre.
Com que estava sol he tirat cap a poblet amb uns horaris mmmmoooollltttt civilitzats i amb molta calma. Un cop allí pedalar amunt cap, amb un dia ideal de temperatura i bones sensacions.
Paradeta a la font a fer una barreta, treure les tripes pel corriol amunt que estava una mica moll. Gaudir del mirador i avall, amb una mica de falta de ritme baixant que de seguida es va posant a lloc.
Baixada pel matarrucs a ritme gaudint d'ell en una dia bucòlic i cap a la furgo falta gent. Després una mini orgia de colesterol al 24 i dia complert, jejeejj.
Tinc mono ;-)
Re: 24/11/2012 - Tomet per poblet
Ja esta prou bé, almenys vas fer trialeressss, no com jo que últimament només rodo, rodo i amb mitjanes globals de 14-16 km/h contant les parades I fotos, bueno no valen la pena jejeje.
A veure si el proper finde podem fer algo més!
A veure si el proper finde podem fer algo més!
nozone- Nombre de missatges : 204
Re: 24/11/2012 - Tomet per poblet
IeeepAaaa!!
Quin bo 'veure't' i llegir-te per aquí.
La veritat esq la zona de Poblet és encert assegurat 100x100.
Les fotos com sempre, se surten. Hi tens traça ;D
Fins el proper Aranbike? Nahhh, haurà de ser abans.
Records!!!
Quin bo 'veure't' i llegir-te per aquí.
La veritat esq la zona de Poblet és encert assegurat 100x100.
Les fotos com sempre, se surten. Hi tens traça ;D
Fins el proper Aranbike? Nahhh, haurà de ser abans.
Records!!!
ivan- Nombre de missatges : 33