3/9/11 - tomet per poblet
3 participantes
Pàgina 1 de 1
3/9/11 - tomet per poblet
Res, que avui hem decidit tornar a començar amb el nozone, a veure si ens en recordem de pedalar sense rodetes. Com que el temps pintava bastos hem donat un tomet per poblet: Pujada fins al mirador de la pena, sender de les roses i després hem tirat per pista fins a enganxar un corriol amagat que hi ha sota la pedra aquella que un dia caura, que et deixa al començament del colom. A partir d'aquí matarrucs i a gaudir de la birra ja guanyada. No ha sigut molt però ens ha sentat de conya ;-)
No hi ha fotos, que m'he deixat la càmara.
Sant Tornem-hi ;-)
No hi ha fotos, que m'he deixat la càmara.
Sant Tornem-hi ;-)
Re: 3/9/11 - tomet per poblet
Josjosjojsojsjoss,
Doncs de miracle que no ens deuriem trobar per allà o per la carretera. Nosaltres varem anar a fer Riudabella. Se'ns va fer tard al sortir però a força de pedalar a ritmillo a les 15h ja estavem a casa havent parat 30' allà bareto Sabrina del karting de juneda a fer un refrigeri i unes patates, ummmmmmmm.
pd: si podeu passar-hi algun dia, no ho penseu, les noies cambreres que ronden per allà tenen bones raons per provar el que us comento. palabra de ioiapedalero xD
Doncs de miracle que no ens deuriem trobar per allà o per la carretera. Nosaltres varem anar a fer Riudabella. Se'ns va fer tard al sortir però a força de pedalar a ritmillo a les 15h ja estavem a casa havent parat 30' allà bareto Sabrina del karting de juneda a fer un refrigeri i unes patates, ummmmmmmm.
pd: si podeu passar-hi algun dia, no ho penseu, les noies cambreres que ronden per allà tenen bones raons per provar el que us comento. palabra de ioiapedalero xD
ivan- Nombre de missatges : 33
Re: 3/9/11 - tomet per poblet
Efectivament va cundir encara que jo vaig morir... psicològicament sobretot jejeje
A veure si amb aquesta reprenc el ritme.
A veure si amb aquesta reprenc el ritme.
nozone- Nombre de missatges : 204