Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

10/05/2014 Bosques de Bisaurri

2 participantes

10/05/2014 Bosques de Bisaurri Empty 10/05/2014 Bosques de Bisaurri

Missatge por wland Dv Maig 16, 2014 10:41 pm

Durant la setmana teniem clar que aquest dissabte fariem alguna cosa interessant i el demolist buscant va trobar una pàgina nova amb tot de rutes pel voltant de Castejon de Sos, al final decidim fer la dels Bosques de Bisaurri, el Nozone no pot venir al final així que quedem nosaltres dos a les 8, cafè i cap amunt.

Tot i que la ruta comença a Bisaurri, nosaltres decidim començar-la a Castejón de Sos així que poc després de les 10 comencem a pedalar. Segons el track hi havia algunes parts de pista asfaltada, cosa que a mi em va sonar estrany i va ser un dels comentaris que vaig fer durant el viatge, la rialleta del demolist em va semblar sospitosa.... 

Només sortir de Castejón de Sos comencem a pujar, primer suau i després.... paret amb pedres!!! Doncs vinga, una vegada més a menjar-me el que havia dit ja que desitjava veure la pista asfaltada. He de recordar que sempre que vaig al pirineu no fer cap comentari posant en dubte el color de la ruta o si hi ha asfalt pel mig o no, d'acord que ja no tenim orgull però tampoc fa falta que em vagi menjant tots els meus comentaris amb patates!! pale Finalment arribem a l'asfalt i almenys la pujada es fa més portadora, parem al Barranco de Lis a fer les fotos de rigor i veure el barranc ple d'aigua (espectacular) i continuem fins a Arasan on agafem la primera trialera, només començar veiem que hem d'anar ben ràpid ja que just al darrera apareixen un ramat d'ovelles comandades pel pastor, com que no sabiem les seves intencions decidim baixar la trialera rapidet (va ser una qüestió de supervivència  Wink ) La trialera s'ho valia i ho permetia, molt ràpida i pel mig del bosc ens deixa un moooooolt bon gust de boca per començar, la cosa promet!!!!

Continuem pujant fina a Urmella on agafem l'altra trialera curteta, segons el track molt cicable segons nosaltres.... en alguna part baixant de la bici (si es que al Pirineu tot canvia)

I finalment la última pujada per asfalt de Bisaurri a Gabas, aqui la calor ja apreta i ens ho fa notar, un cop més s'agraeix la pista asfaltada, un cop a Gabas ja només ens queda baixar fins a Castejon de Sos. Només una apreciació, pujant per pista hi ha un moment que em poso a pedalar dret, en aquest moment miro cap a baix i..... sorpresa!!!!! He portat la forquilla bloquejada tot aquest temps! Això de tenir nens a casa, em van sabotejar les suspensions i van bloquejar!!!.... m'obligaran a fer allò que diuen de repassar la bici abans de les sortides. L'altra cosa curiosa, que en dos trialeres no vaig trobar a faltar la suspensió de davant (fins on pot arribar a fer mal el mono de bici i la percepció del món) i com a última reflexió!!! Ostia!!! això dels bloquejos, tot i que segur que hi ha gent que no hi està d'acord, molesta més que res, sempre t'oblides!!!

Encarem la última trialera, molt bona trialera amb alguna sorpresa sense excessiva dificultat, el problema que hi ha molts trams on soltant frens la cosa s'accelera molt i de cop i volta et trobes una corba tancada o algunes pedres significatives que et fan posar tots els sentits de cop. I.... parlant de frens a mitja trialera noto que m'he quedat sense fre al darrera, en una primera ullada el demolist ja veu un tornillo suelto per on anava perdent líquid!!  Exclamation  Obrim el dipòsit i encara en quedava una mica però no lo suficient així que la solució passa per emplenar el dipòsit amb més líquid (aigua) o fer el dipòsit més petit per tal que no es quedi buit el circuit. La solució final nyapa al canto!! emboltori de barrita cap a dins dels dipòsit del líquid, ara falta veure quan de temps es passarà aquest envoltori dins del diposit del líquid Rolling Eyes 

Gràcies a aquesta nyapa els frens tornen a funcionar de puta mare i podem acabar la ruta perfectament amb una molt bona rialla, cervesa, patates, cotxe i a l'hora de dinar..... (les 16) a casa!!!

Mooooltes ganes de tornar per allí dalt!!!!!!!!!!

I... les fotos

Primera paret

10/05/2014 Bosques de Bisaurri P5100038

Barranco de Lis

10/05/2014 Bosques de Bisaurri <a href=10/05/2014 Bosques de Bisaurri IMG_20140510_105500

10/05/2014 Bosques de Bisaurri P5100041

El pastor ens ha vist, corre, corre

10/05/2014 Bosques de Bisaurri P5100042" />

10/05/2014 Bosques de Bisaurri IMG_20140510_115117

10/05/2014 Bosques de Bisaurri IMG_20140510_115103

10/05/2014 Bosques de Bisaurri P5100046

Que teniem calor als peuets....

10/05/2014 Bosques de Bisaurri IMG_20140510_130531

Document gràfic de la nyapa, envoltori de barrita del mercadona!! Els enginyers de Shimano segur que no hi han caigut amb això

10/05/2014 Bosques de Bisaurri P5100048

Pontet pel riu Ésera

10/05/2014 Bosques de Bisaurri P5100049

10/05/2014 Bosques de Bisaurri P5100051

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

10/05/2014 Bosques de Bisaurri Empty Re: 10/05/2014 Bosques de Bisaurri

Missatge por demolitsteam Ds Maig 17, 2014 8:06 am

Una més per la col·lecció .... de grans nyapes, jejeejeje Però es que amb imaginació és difícil quedar-se tirat jejeejje. A tu et va canviar la cara al tornar a veure que tenies frens jejeejeje

Una bona ruta. I la trialera fins al run espectacular. molt ràpida i xula. 

Un bon dia pirenaic jejejejeje

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt