Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

6/8/11 - Bikepark a Vallnord

2 participantes

6/8/11 - Bikepark a Vallnord Empty 6/8/11 - Bikepark a Vallnord

Missatge por demolitsteam Dg Ago 07, 2011 9:33 am

Avui ha tocat bikepark. Després d'uns dies de descontron intentant aclarir que feiem, al final cap a vallnord a derrapar una mica.

En principi erem el nozone i jo sols. però al final s'ha apuntat el teletubbi, encara que ell només a pedalar una mica per la zona.

Fregoneta tuneà i amunt. Arribem i la cosa semblava una mica molla. El temps estava perfecte, fins i tot una mica de caloreta, però el terreny es veia moll com si per la nit el cel n'haguès deixat anar una de bona.

Comencem per tirar-li a una old school i 66, i de moment estem molt espessos. Això de ser de secà fa que mirem malament totes les arrels molles i que el color de la terra marronet fosc no ens inspiri massa confiança, però ja que hi som ballarem ;-)

Amunt en teleweb i decidim anar cap a la zona d'adalt. Només començar el cubil el nozone punxa, reparem i aprofitem per canviar les pastilles de darrera, fem 200 metres i torna a punxar i rebenta la cadena. La cosa promet. Posa una col·lecció de parxes, però per allí hi ha més forats que roda. Tiro ràpid fins la furgo i torno a pujar amb més càmeres. Reparem de nou.

Fem el que ens quedava de baixadeta i una altra, on a la project 1 en una de les rampes de fusta faig una descontrolada de les que filmades serien espectacular. Per sort no m'estampo, i només tardo uns segons en aconseguir que els ull em tornin a entrar a les órbites, que de l'ensurt em sembla que han tocat les ulleres. El nozone mentres tant no para de riure ... i jo també, jejejeejjej

Més amunt, fins a dalt de tot que abans estava tancat. Comencem a tirar pels peraltes perfectes que hi ha .... i el nozone torna a punxar. Uns quants parxes més però alló no sembla que tingui sol·lució. Faig una nyapa de les espectaculars per intentar arribar abaix un altre cop, però una mica més avall no acaba de funcionar. Total que torno a tirar a fons per anar a buscar més càmeres. I des pas dir-li alguna cosa al teletubbi, que ja fa una estoneta que ens espera.

Woodpark i telecadira i ja torno a estar amb el nozone. Reparem per enèsima vegada i avall una altre cop. Fem una skypi i arribem a cafeteria. Quedem amb el teletubbi que ell baixi la furgo, i nosaltres farem una altra old school i 66 per tancar el dia.

Aquesta acaba sent la baixada més fluïda del dia, tot i que les meves mans em comencen a dir que ja no estan per gaires alegries. Arribem abaix fossos però amb uns bons somriures. I a partir d'aquí una mica de shopping, carretera i avall.

En breu algunes fotiquis!!!!!

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

6/8/11 - Bikepark a Vallnord Empty Re: 6/8/11 - Bikepark a Vallnord

Missatge por nozone Dg Ago 07, 2011 2:00 pm

Dia per oblidar............ No recordo cap dia tan pèssim com aquest...

Però no em dono per vençut, vull la revança!!! Quan hi tornem??? Jejeje

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dl Ago 08, 2011 6:38 am

Les dues fotos que vaig tirar:

Contrast descens-rally

6/8/11 - Bikepark a Vallnord P8060023redimensionada

I nyapa en la darrera punxada

6/8/11 - Bikepark a Vallnord P8060024redimensionada

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dt Ago 16, 2011 10:06 pm

Buen doncs ahir vaig fer una altra escapada a vallnord amb el Miro a saldar el deute pendent que em va quedar la setmana passada...

Com que tant l'un ni l'altre teniem CAP plan en tot el dia, ens ho prenem amb calma...
Sortim a les 8:30 de lleida, parem a esmorzar de bocata+birra+café a la terrassa del bar de ponts on ens hi tirem gairebé una hora, fem una cua kilomètrica a la frontera andorrana, arribem a la Massana, veiem que la explanada està oberta però que fan pagar per entrar, passem, tirem amunt a peu de pistes i amb la tonteria d'equipar-nos, comprar forfait+dinar i demés txorrades fem la primera baixada gairebé a les 12.
Li fotem amb alegria fins a les 2:30 que parem a dinar que baixa com la glòria.
I després ja no parariem fins a les 17h on decidim plegar abans d'espatarrar-nos que ja començavem a fer massa tonteries per l'agotament jejej.

En total 9 baixades sense cap més incident que un parell de caigudes del miro. Jo 0 total tant en punxades com caigudes jejej. Vaig disfrutar com un boig jejejejejej.

Au, a pel proper!!!

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt