Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary

2 participantes

30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary Empty 30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary

Missatge por demolitsteam Dl Ago 01, 2011 8:10 pm

Res, que tocava inaugurar la temporada de bikeparks, i vam decidir provar sort a Sant Lary. Semblava petit però amb possibilitat, a l'estil de les Angles.

Au, cafè a l'imagine i amunt amb la caddy. Paradeta a fer un mos al sanchez i cap a sant lary.

Com que ens ho preniem amb calma ja anavem tard, i a més quan vam arribar al telefèric ens va tocar esperar mitja hora a que pujés .....

Arribem adalt, ens equipem, fem una pujadeta i li tirem a la primera baixada. Excepte per un ponts amb una baixada al costat en la que passaves per sota del pont poc interés. Paradeta a ajudar a uns que no tenien manxa, i avall.

I aquí sorpresa: Paren per dinar. O sigui que encara no hem fet una parada que tenim tres quarts per fer un mos amb tranquilitat. Ens ho prenem amb filosofia, quin remei.

Quan tornen a engegar li tornem a tirar, i provem amb la banda esquerra de l'estació. Alló és un puto pedregar. Baixada amb més pena que glória.

Tornem a tirar amunt i provem sort per la dreta. Aquí la cosa ja millora, i hi ha alguns trams molt guapos. Llàstima que per tornar a la sortida ens toca pedalar en alguna rampeta, cosa que amb l'integral i les proteccions no mola.

Segon intent per aquesta zona i decidim tirar per un tram que fa bona pinta, però que hi posa que està tancat. Tancaments a nosaltes, jejeej. LA cosa comença bé, però en un moment determinat s'acaba de patac. Total que ens toca un camp a través considerable per unes marges d'herba que patinaven d'alló més. O sigui que aventura, si no no seriem nosaltres.

Ja comencem a estar una mica farts de l'estació i decidim tirar a una que fa molt bona pinta, però que després s'ha de remuntar uns 100 metres de desnivell per carretera. Com que ja tenim clar que serà l'última decidim fer-la, que definitivament ha sigut lo millor del dia, i un cop a la carretera enlloc de pujar deixar-nos caure fins a sant lary, amb l'esperança de que la carretera no tingui "sorpreses".

Baixada avorrida per carretera, llarga, això si, fins a vignec, tocant a sant lary, i d'allí planejar una 10 minuts fins a la furgo. Per cert que a mitja baixada vaig veure un corriol que senyalava vignec, que podia tenir possibilitats, però no era qüestió d'emmarronar-nos a aquelles hores.

En resum: Com a dia de descoberta passable, però el bikepark si estàs per la zona, avorrit, sense res millor que fer, igual t'ho pots plantejar. Diria que no ens ha mola massa, no Razz Razz Razz Razz

A per la següent!

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary Empty Re: 30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary

Missatge por nozone Dl Ago 01, 2011 8:22 pm

Efectivament per saldar un bikepark desconegut ha fet el fet... tot i així personalment he marxat més content que en demolits que té el llistó molt alt jejeje.

Jo no vaig tenir el dia i em feia caca per llocs on normalment me'ls peto... que hi farem. Massa dies sense posar-me a prova. A final del dia ja anava millor, ja és algo!

També ens ha servit per comprovar que la nevegal, quan s'endureix, no serveix ni com a roda de darrera... ufff vaia truño de neumàtic.

A més m'ha anat de perles per posar a prova la caddy després de l'avaria. entre el bikepark i els kms extra per mequinenza en vaig fer poc més de 500 kms jejej

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary Empty Re: 30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary

Missatge por nozone Dl Ago 01, 2011 8:23 pm

Ah, quan tingui un moment ja posaré les poques fotos que vaig tirar.

nozone

Tornar a dalt Ir abajo

30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary Empty FOTOSSSSSS

Missatge por nozone Dc Ago 03, 2011 5:31 am

Les 4 fotos que vaig tirar...

Així et donava la benvinguda jeje
30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary P7300874_red

Panoràmica mal feta. Mentre ajudàvem als gavatxos.
30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary P7300872_red

Pedregar de l'hòstia de la part esquerra del bikepark
30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary P7300875_red

Passarel·les
30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary P7300873_red

A punt de deixar frança
30/07/ - Dia a Bikepark a Sant Lary P7300877_red

C'est fini!

nozone

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt