12/11/11- Tomet per Gerb
3 participantes
Pàgina 1 de 1
12/11/11- Tomet per Gerb
Bueno demà cap a la Noguera a fer un tomer desde Gerb cap al monestir de les Avellanes a veure què s'hi cou i esperem no topar-nos amb gaires caçadors!
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1632893
Hem quedat a les 8 al 24h de Torrefarrera.
Tinc monnnoooo!!!
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1632893
Hem quedat a les 8 al 24h de Torrefarrera.
Tinc monnnoooo!!!
nozone- Nombre de missatges : 204
Re: 12/11/11- Tomet per Gerb
I jooooo! Xclusive again...
La cosa no pintava bé: Quan et passes la nit vomitant i anant fluix, i només dorms 4 horetes la cosa no pot anar massa de cara .....
Però no tenia ganes de quedar-me a casa, que hi farem, i per tant vaig dir allò de "només una miqueta", que en altres contexts fa servei i s'havia de provar en aquest.
A les 8 ja estava al 24, amb el nozone que s'endarrereix una mica perquè s'havia deixat el camel, i el teletubi que ja volta per allí.
Cafè i cap a Gerb a veure com va la cosa, tot i que pinta malament.
Arribem, ens equipem i jo amb poques esperances tiro amunt per la carretera. I tot i que els primer 10 metres encara puc després ja veig que avui moriré vilment. I així ha estat. Pujada agònica en la que si hagués tingut un superultramolinillo també l'hauria fet servir fins i tot en pla.
Una LLLAAARRRGGGGGAAA estona de patiment després hem arribat a la cruïlla de vilanova de la sal. Allí hem fet un moment barrita i hem decidit, tenint pietat de mi, que el bucle de les avellanes ens el saltavem i tiravem cap a gerb, primer remontant una mica per un corriol molt maco, per després un tram de puja i baixa, i més tard empalmar amb el corriol de la cadira. Aquí com que m'ho estava passant bé fins i tot he gaudit sense pensar massa en res més.
Al final un altre cop a les furgos, i tirant cap al 24 m'he anat fonent, i cada cop més. He arribat a tal extrem que no m'he quedat ni a la birra de rigor perquè no tenia ni esme per això. Avui si que m'he quedat absolutament fos.
Au, a per la següent, que espero que el físic m'acompanyi més.
Però no tenia ganes de quedar-me a casa, que hi farem, i per tant vaig dir allò de "només una miqueta", que en altres contexts fa servei i s'havia de provar en aquest.
A les 8 ja estava al 24, amb el nozone que s'endarrereix una mica perquè s'havia deixat el camel, i el teletubi que ja volta per allí.
Cafè i cap a Gerb a veure com va la cosa, tot i que pinta malament.
Arribem, ens equipem i jo amb poques esperances tiro amunt per la carretera. I tot i que els primer 10 metres encara puc després ja veig que avui moriré vilment. I així ha estat. Pujada agònica en la que si hagués tingut un superultramolinillo també l'hauria fet servir fins i tot en pla.
Una LLLAAARRRGGGGGAAA estona de patiment després hem arribat a la cruïlla de vilanova de la sal. Allí hem fet un moment barrita i hem decidit, tenint pietat de mi, que el bucle de les avellanes ens el saltavem i tiravem cap a gerb, primer remontant una mica per un corriol molt maco, per després un tram de puja i baixa, i més tard empalmar amb el corriol de la cadira. Aquí com que m'ho estava passant bé fins i tot he gaudit sense pensar massa en res més.
Al final un altre cop a les furgos, i tirant cap al 24 m'he anat fonent, i cada cop més. He arribat a tal extrem que no m'he quedat ni a la birra de rigor perquè no tenia ni esme per això. Avui si que m'he quedat absolutament fos.
Au, a per la següent, que espero que el físic m'acompanyi més.
Ufff, que diferent sóna el teu relat de la meva realitat jejeje. Si que canvia la percepció segons l'estat que un es trobi...
Jo en canvi la pujada se'm va fer MOLT portadora, el sube-baja molt divertit i les trialeres doncs molt divertides jejejej.
Però si... feies molta mala cara encara que les trialeres te van canviar la mala cara per una de normal jejeje.
A Torrefarrera si que foties una cara de fulminat jejee.
Bueno espero que ja estiguis recuperat!!!
Jo en canvi la pujada se'm va fer MOLT portadora, el sube-baja molt divertit i les trialeres doncs molt divertides jejejej.
Però si... feies molta mala cara encara que les trialeres te van canviar la mala cara per una de normal jejeje.
A Torrefarrera si que foties una cara de fulminat jejee.
Bueno espero que ja estiguis recuperat!!!
Llàstima perque la ruta, almenys al google earth, sembla prou guapa. Bueno a la propera sortideta a treure el mal regust!
wland- Nombre de missatges : 62
wland escrigué:Llàstima perque la ruta, almenys al google earth, sembla prou guapa. Bueno a la propera sortideta a treure el mal regust!
Efectivament és una bona ruteta, t'hauria agadat!
Per cert merci per les pastilles dels frens...