Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

02/06/2014 - Montalegre des de Gerb

3 participantes

02/06/2014 - Montalegre des de Gerb Empty 02/06/2014 - Montalegre des de Gerb

Missatge por nozone Dl Jun 02, 2014 9:44 pm

La cosa no pot parar sobretot que la setmana passada no vaig poder sortir cap dia per assuntos familiars (que també molen jejje) i ahir vam fer cap a Montalegre que feia dies que li tenia ganes ja que fa molt temps que no hi vaig.

Per canviar una mica la cosa enlloc de començar a Sant Llorenç de montgai, començar per Gerb per provar coses noves.

Havíem quedat a les 8 per començar aviat i acabar aviat. I el señorito aqui presente s'adorm fins a les 10 (coses de batalles nocturnes maternofilials Evil or Very Mad ) i em desperto amb un salt al cor i despés d'un intercanvi de sms de disculpes amb el miro, em diu "ei... que encara hi estem a temps..." dit i fet a les 10:40 em recull i enfilem cap a montalegre, que ara encara es pot aguantar bé la calor al migdia i feia airet.  What a Face
entre pitos i flautes comencem a pedalar a les 11:45 des de Gerb.

Pujadeta per carretera fins vilanova de la sal, després pista fins montalegre, trialera guapa de montalegre fins a la collada, corriol d ela collada fins al merendero que hi ha més avall, remuntem la pista 100m linials per agafar el corriol que ens portaria a vilanova de la sal. Error!!! Wrong direction, es fa al revés... però ja que hi som, ens casquem els 70m de desnivell per corriol  lol!. Arribem a Vilanova de la Sal i ens posem direcció a les Avellanes pels tipics corriols de la zona que ja vam fer altres vegades fins encarar a la trialera final que baixa paral·lela a la carretera que estava molt ben marcada, amb senyals informatives de la triatló que van fer ahir jejjeje.

Arribem a Gerb gairebé les 5 de la tarda  geek (5h en total però 3:30h en moviment jejeje) i tirem cap a Camarasa a dinar, com que només podíem demanar bocata fred, demanem pa tomata i embutit Shocked  Shocked  Shocked  I ens foten un plat amb tots els embutits sencers, un ganivet i venga buffet lliure. Les nostres cares al veure-ho devien ser impagables  Laughing  Laughing 

La ruta doncs dura, van sortir 32 km i 1060m de desnivell però amb una sensació d'haver fer molt corriol i trialera. És una alternativa acceptable a la clàssica des de Sant Llorenç (que no pas millor).

Apa, a per la següent.

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

02/06/2014 - Montalegre des de Gerb Empty Re: 02/06/2014 - Montalegre des de Gerb

Missatge por nozone Dl Jun 02, 2014 9:50 pm

Que per cert va arribar la caiguda que feia dies que es feia esperar i de manera espectacular encara que sense conseqüències. En un fals mini peralte que no estava compactat al passar-hi va cedir i vaig relliscar amb la roda de davant que vaig estar d'un pèl de controlar-ho però vaig acabar seguint fent la curva tope inclinat com els de la moto i vaig acabar tombat al terra. Una petita rascada al braç i unes rises.

Més o menys com el tio del matt hunter rascant el terra jejje

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

02/06/2014 - Montalegre des de Gerb Empty Re: 02/06/2014 - Montalegre des de Gerb

Missatge por demolitsteam Dt Jun 03, 2014 1:18 am

Mola la ruteta jejeejejej

I lo de la caiguda excuses. Només volies imitar al jambo aquell i com que no et va sortir li donem la culpa la peralte, jeejejej. Ens hauries d'ensenyar les tomes falses jejeejej

MMMOOOOONNNNNNOOOOOOOO

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por wland Dv Jun 06, 2014 10:37 pm

Fa bona pinta.... a part a montalegre fa moooooooolts dies que no hi he anat.

Per lo de la nata, vols dir que amb si gravessis amb slow motion no et donaria temps de rectificar??

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt