Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella

3 participantes

10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella Empty 10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella

Missatge por demolitsteam Dg Des 11, 2011 6:13 am

Doncs feia massa temps que no hi havia quedada amb la bestia parda de balguer, i això s'havia d'arreglar Twisted Evil Twisted Evil

Trucada de l'arctos a veure si podiem fer una quedadeta i enfilem l'agulla.

Quedem a la masia salat, perquè el 24 esta cremat, en el sentit literal de la paraula. A veure si aviat el tornen a obrir que a nosaltres ens va de conya. Xerrem com a "marujes" una bona estona i després agafem la furgo per anar a fer la ruta de riudabella, que sempre dona bo.

Paradeta al merendero, ferros a sobre i amunt per carretera. I a bon ritme, per mi, ritme "aahhhjahemcomençatapedalar????" per l'arctos. Molt queixar-te però continues fort com un roure, jejeej. Res, una bona estona de fer-la petar, canvi d'asfalt a pista, més xerrera i ja som al coll. Des d'aquí li tirem per la trialera de les arrels fins a prades. Aquí entre que avui vaig amb la de rally, i que està una mica moll (excuses de mal pagador) no baixo molt fi però anem fent i gaudint. L'arctos deu ni do lo bé que baixa, per ser que agafa la doble de pasqües a rams!.

Res, cafès a la plaça, tirem cap l'ermita d'abellera, trialera de les banyeres, visita a la roca foradada i un cop fet el tram cultural tornem al tema btt. Corriol de sortida de prades, pujada fins la collada i ja estem a l'entrada de la supertrialera. Hi ha rodades d'un parell de motos que han passat per allí, esperem que no hagin fet massa destrossa.

Li tirem amb ganes i anem rient sense parar. Jo m'ho passo de metro, com sempre en aquest corriol, i l'arctos porta una cara de felicitat que casi fa mal de veure, jejeje. I torno a flipar una mica de lo bé que baixa. Aquest està entrenant d'amagar i ens enganya, jejejj. El terreny està perfecte, i anem fent a bon ritme. Arribem a baix amb aquella sensació de dia rodó que tant m'agrada. Furgo, birretes a la masia salat un altre cop i cap a lleida falta gent!

La frase el dia crec que podria ser aquella de: I perquè no ho fem més sovint això?

MMMOOONNNNOOOOOO

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella Empty Re: 10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella

Missatge por demolitsteam Dg Des 11, 2011 6:14 am

Avui de fotos poques, que amb tant xerrar gairebé no hi he pensat.

Quina cara de felicitat (L'arctos, que la bici fa anys que m'odia, jejeje)

10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella PC100002redimensionada

10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella PC100003redimensionada

Salut

demolitsteam

Tornar a dalt Ir abajo

10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella Empty Re: 10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella

Missatge por arctos Dg Des 11, 2011 10:17 pm

Bones,

Desprès de la crónica oficial del Demolitsteam ara fare la meva.

Matinar més que els dies de treball peró content i amb ganes de començar el dia, perquè serà un gran dia. Agafa tota la chatarra i a la Masia Salat. Arribo i no hi ha senyal de la furgo del Jordi i mira que s'identifica ràpid cyclops . Poc desprès arriba i fem el cafe mentres no parem de xerrar, al final ens adonem que el motiu de la trobada era anar a fer un Prades així que a la furgo i al tema.

Que raro em sento amb la bici, potser és la geometria, potser el puja-baixa de la suspensió....segur que és per la tremolor fruit de la por que té la bici al veure al meu company de ruta...avui toca patir jajaja

Escalfem fins a sobre-escalfar-nos i aixó que encara no hem sortit de l'asfalt...aixó sí aqui no callem ni per respirar. Arribem a l'entrada d'una pista-sender i ja només puc dir que tot i estar ben rovellat tècnicament he aprés a assumir les meves limitacions i disfrutar de lo que faig i de lo que no puc fer, mentres vec que el guia ho passa amb soltura i gràcia. Senders amb pujada, senders amb arrels, pistes guapes, senders amb pedres, senders amb tobogans....una passada!!! Vamos lo que diria una Jam Session en estat pur.

No se que té Prades que em dona un bon rollo, el terra té una adherència bestial, les pedres inclús mullades agafen, i els senders son bestials...llàstima d'algun motorista que no té ni puta idea i va donant gas a fondo però ni amb això s'aconsegueix relaxar el meu somriure TONTO.

Al final aperitiu per comentar la jugada....serà que no hem xerrat durant la ruta jajaja i cap a casa amb les piles carregades i l'ànima amb pau i feliç.

Quan repetim????

PD Les dos fotos s'estan ressitint a ser publicades.....Les tinc al Picasa però ficant l'enllaç no surten Evil or Very Mad

arctos

Nombre de missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por arctos Dg Des 11, 2011 10:40 pm

[flash]
10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella P1030812
De Prades
[/flash][flash(640,640)]
10/12/2011 - Amb l'Arctos per riudabella P1030811
De Prades
[/flash]

Espero es vegin

arctos

Nombre de missatges : 12

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dl Des 12, 2011 11:38 pm

Cabrits, ja veig que us ho vau passar de metro... jeje.

El dessaibte sobre les 9 anant cap a Alcover vaig veure la frago a masia salat jeje Mira que no m'ho esperava però canta d'una hora lluny Wink

Au, a veure si la propera coincidim!!!

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dt Des 13, 2011 3:37 am

nozone escrigué:Cabrits, ja veig que us ho vau passar de metro... jeje.

El dessaibte sobre les 9 anant cap a Alcover vaig veure la frago a masia salat jeje Mira que no m'ho esperava però canta d'una hora lluny Wink

Au, a veure si la propera coincidim!!!

Si jo sóc un tio discret!!!! Twisted Evil

La veritat és que la ruteta va estar de conya. Se't va trobar a faltar, però fer-te dentetes també té la seva gràcia, jeeje

demolitsteam

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt