Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Escanyabocs 2012

4 participantes

Escanyabocs 2012 Empty Escanyabocs 2012

Missatge por teletubi Dt Maig 15, 2012 9:25 pm

Companys!!!

Com ja vaig comentar a Feines pendent, i ningú em va fer "puto" cas, aquest cap de setmana tenim l'Escanyabocs 2012.

Aquí teniu informació del tema:
http://www.escanyabocs.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=14&Itemid=8&lang=ca

Per ara el littelman, el littelman-cunyat i jo mateix ens em apuntat al Vertical Quiri (850 m desnivell en 4,75 km, a peu evidentment affraid ) de dissabte i a la pedalada de diumenge (ens em apuntat a la curta scratch, 34 km i 900 m de desnivell) .

Les inscripcions "barates" s'acaben el dia 17, a partir d'aquest dia s'accepten inscripcions però són una mica més cares.

Qui s'animi ja ho sap.

Salut

teletubi

Nombre de missatges : 42

Tornar a dalt Ir abajo

Escanyabocs 2012 Empty Re: Escanyabocs 2012

Missatge por demolitsteam Dt Maig 15, 2012 11:49 pm

Jo clavo els dents a terra d'enveja però aquest any ho tinc tot a l'aire. Si se'm girés la castanya igual pujaria a la pedalada però ho tinc xungo.

Passeu-ho bé!!!!

PD: Puja la furgo primer adalt, jejeejej

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ivan Dc Maig 16, 2012 1:00 am

demolitsteam escrigué:Jo clavo els dents a terra d'enveja però aquest any ho tinc tot a l'aire. Si se'm girés la castanya igual pujaria a la pedalada però ho tinc xungo.

Passeu-ho bé!!!!

PD: Puja la furgo primer adalt, jejeejej

no t'amines a la diferent aquest diumenge?

ivan

Nombre de missatges : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dc Maig 16, 2012 3:21 am

ivan escrigué:

no t'amines a la diferent aquest diumenge?

La meva vida està una mica liada ultimament .... Ja ho tenia controlat, però també és impossible-improbable .....

demolitsteam

Tornar a dalt Ir abajo

Escanyabocs 2012 Empty Vertical Quiri - BTT Escanyabocs 2012

Missatge por littleman Dt Maig 22, 2012 7:56 pm

Bon dia nois!

Al final vam fer la Vertical Quiri i la pedalada de l'Escanyabocs aquest cap de setmana el meu cunyat i jo (i el teletubi, per motius.... bé, no va poder pujar Razz)

Malgrat les prediccions metereològiques ens vam aventurar. Divendres, abans de la prova ja havia plogut però semblava que dissabte ens respectaria, o sigui que a les 16.00 cap a Noves de Segre.
Hi va haver una mica de "desorganització" amb les inscripcions i recollides de dorsals, havent de retrasar la sortida 30 min. Vam decidir fer-la corrent (el que poguem, al nivell de cadascú) per la qual cosa el cunyao va desaparèixer als 500m je je i jo vaig continuar, xino xano, amb un amic de La Seu. Total, que el cunyao es va plantar al cim en 53 min. i el menda en 1h 09m (que estic més que content). Descens per curriol, ara ja xino xano fins al darrer avituallament i, un cop reconstiuïts, cames ajudeu-me cap a Noves que amenaça pluja.
I així va ser, va ploure i tronar sense coneixement, o sigui que vam baixar, castigant de mala manera els genolls, en 40 min. a Noves. Molt divertida la baixada, tot i que els genolls ja amenaçaven de dir prou Sad

A l'endemà, sortida BTT. Fam fer la curta, amb un recorregut coincident en alguns trams amb l'edició 2011. Van ser uns 32km i 855 m de desnivell acumulat segons el GPS.

Personalment se'm van fer bastant durs, degut en gran part a l'acumulació de fang a la ruta. A mi em va agradar més que la del 2011, amb més zones de curriols (si no recordo malament). Afortunadament no va ploure durant tot el recorregut llevat dels darrers 4 km però bé... ja estava fet, això sí, vam acabar de fang fins a les orelles je je. No cal dir que el cunyao, pujant, em deixava ben lluny, però m'esperava als avituallament per a compartir una mica més de trajecte Smile

En resum, una molt bona i divertida sortida de cap de setmana. Ara, a recuperar-me de les agulletes! Rolling Eyes i esperar la nova edició de l'any que ve.

littleman

Nombre de missatges : 6

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por demolitsteam Dc Maig 23, 2012 2:08 am

Quina enveja!!!!!

Ja veig que ho vau passar de conya, però com us contineu possant tant forts només podrem vindre amb vosaltres amb l'eslinga ;-)

demolitsteam

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt