26/02/2012 - Paxanga per Alfarràs
3 participantes
Pàgina 1 de 1
26/02/2012 - Paxanga per Alfarràs
Avui haviem quedat per pedalar una estona, i com dos dels integrants del comando estaven una mica tous per dolències vàries, hem quedat per fer una coseta light.
A l'hora de la veritat ha fet baixa, però com que ja no estavem mentalitzats, després d'un esmorçar amb xerradeta hem tirat cap a Alfarràs.
Sortida d'andani i amunt, que avui se m'ha fet molt curt. Deu ser pels anys que feia que no venia per aquí. Després trialereta tranquila, "repexon" matador i una estona més de pujadeta. Després el corriol "amagat" que ara està ben marcat. Cap al final hem investigat una mica però sense massa éxit. Després cap al tubo, corriol de tornada i cap a l'imagine falta gent.
I el més perillós del dia: La ronda de birres i vemouts. Com que anavem sobrats de temps ens hem anat animant i mira.
Au, a veure si agafem ritmillo, que la cosa està sota mínims.
Salut
A l'hora de la veritat ha fet baixa, però com que ja no estavem mentalitzats, després d'un esmorçar amb xerradeta hem tirat cap a Alfarràs.
Sortida d'andani i amunt, que avui se m'ha fet molt curt. Deu ser pels anys que feia que no venia per aquí. Després trialereta tranquila, "repexon" matador i una estona més de pujadeta. Després el corriol "amagat" que ara està ben marcat. Cap al final hem investigat una mica però sense massa éxit. Després cap al tubo, corriol de tornada i cap a l'imagine falta gent.
I el més perillós del dia: La ronda de birres i vemouts. Com que anavem sobrats de temps ens hem anat animant i mira.
Au, a veure si agafem ritmillo, que la cosa està sota mínims.
Salut
Re: 26/02/2012 - Paxanga per Alfarràs
Buffffff, per una vegada em va guanyar el conèixement... en tot cas no sabeu les ganes que tinc de recuperar la normalitat!!!!!!! Puta grip dels ous, que deixa moltes seqüèles jejeje
Això de vermout fa molt bona pinta jejjeje
Això de vermout fa molt bona pinta jejjeje
nozone- Nombre de missatges : 204
Re: 26/02/2012 - Paxanga per Alfarràs
Subscric lo de paxanguero total, tot i que els vermuts també van fer que arribes a casa amb ganes de fer migdiada
A veure si recuperem una mica la normalitat tots plegats!! em sembla que tots en tenim prou ganes
A veure si recuperem una mica la normalitat tots plegats!! em sembla que tots en tenim prou ganes
wland- Nombre de missatges : 62