Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

20/5/2012 - BTT-O a vilanova del camí

2 participantes

20/5/2012 - BTT-O a vilanova del camí Empty 20/5/2012 - BTT-O a vilanova del camí

Missatge por demolitsteam Dl Maig 21, 2012 1:55 am

Després d'uns dies incerts, i amb el cos molt tocat, aquest diumenge he tirat cap a vilanova del camí a fer una btt-o

L'organitzava un colega del meu nebot, i ha estat l'excusa perfecta per enredar-lo una mica a veure si s'enganxa. Com que ell no pedala mai ens em apuntat a la popular.

El dia pintava com el cul, però la pluja ens ha respectat i el terreny estava perfecte. Una orientació senzilla, lineal, però amb un recorregut molt divertit i corriolero. Ens ha deixat bon regust de boca i a per la següent.

A veure si la cosa millora ........

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

20/5/2012 - BTT-O a vilanova del camí Empty Re: 20/5/2012 - BTT-O a vilanova del camí

Missatge por nozone Dl Maig 21, 2012 9:45 pm

I que... li va molar o no?

Per cert ja vas fer més cosa que jo... que amb el dia de merda que va fer només em va donar per patejar unes 3h per la tarda amb els gossos. Vaig fer 3 catxés Razz això si vaig acabar moll, em va enganxar un ruixat Rolling Eyes

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

20/5/2012 - BTT-O a vilanova del camí Empty Re: 20/5/2012 - BTT-O a vilanova del camí

Missatge por demolitsteam Dl Maig 21, 2012 9:56 pm

nozone escrigué:I que... li va molar o no?

Per cert ja vas fer més cosa que jo... que amb el dia de merda que va fer només em va donar per patejar unes 3h per la tarda amb els gossos. Vaig fer 3 catxés Razz això si vaig acabar moll, em va enganxar un ruixat Rolling Eyes

Si que li va molar, tot i que va acabar cansat de la bici. Com que està fort a la sortida em costava seguir-lo, però després la cosa ja es va anar igualant. Aquest acabarà al costat fosc, jejeejje.

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt