Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

12/03/13 - sortideta ilegal per poblet

2 participantes

12/03/13 - sortideta ilegal per poblet Empty 12/03/13 - sortideta ilegal per poblet

Missatge por demolitsteam Dc Mar 13, 2013 4:25 am

Doncs res, que acabant de cremar aquests dies que em quedaven avui hem fet escapada intersetmanal a poblet.

Al final erem només el littleman i servidora, tot i que el teletubbi s'ha quedat amb les ganes, i ha passat "accidentalment" per l'esmorçar i el dinar, ejjeejeje

Aparquem a Prades i amunt, en un dia una mica fresc però bé. Molt aire però no molestava. Amunt fins la pena, corriol al mirador, fins al tallafocs i per aquest avall fins a l'entrada del corriol que baixa fins a Sant Joan de la Muntanya. Des d'aquí trialera puja baixa fins a la pista de retorn a la pena, i anar pujant fins al sender de l'artiga. Després la "pujadeta" per remuntar al tallafoc, corriol fins les masies i cap a dinar falta gent.

Avui els corriols de sant joan i l'artiga estaven fantàstics!!!

No hi ha fotos que m'he deixat la càmara.

MMOONNNOOOOO

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

12/03/13 - sortideta ilegal per poblet Empty Re: 12/03/13 - sortideta ilegal per poblet

Missatge por littleman Dj Mar 14, 2013 10:14 pm

Després de moooooolts dies sense pedalar, he agraït (i patit) una sortideta ben parida per la zona ja familiar de Poblet. Sortida amb una mica de tot, pujades, baixades, pujades (a peu), baixades.... també a peu, ja ja, esglaons... i, curriols agraïts de baixar, per tornar a agafar una mica de confiança i acostumar-me a sentar-me a la roda de darrera en comptes del sillín, je je (i evitar així sortir pel dret, ja ja)

M'ho vaig passar d'allò més bé, amb moooltes, moooltes ganes de tornar a pedalar!

littleman

Nombre de missatges : 6

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt