09/02/2013 - Sant Marti de Centelles
4 participantes
Pàgina 1 de 1
09/02/2013 - Sant Marti de Centelles
Doncs avui ha tocat rutilla fora dels nostres dominis habituals
Com que tenia que estar una estona a primera hora a Vic hem aprofitat per fer alguna cosa per allí. I a més hem estrenat el super eix. Amb Vic a una hora i mitja s'obren moltes possibilitats jejejeje. A més erem multitud el teletubbi, el nozone i jo mateix.
Total que entre unes coses i unes altres a les 11:30 ens posavem a pedalar, en una ruta que prometia. I no ha defraudat: Bons paissatges, bones trialeres, bones patejades i un dia rodonet. A més per acabar-ho d'afilerar avui estava inspirat i em sortien coses i passos amb seguretat que en altres dies no m'hauria ni mirat. LA reign no haurà estat tant contenta perquè avui li ha tocat canya de la bona i algun que altre tope interessant, jejeejeje
La ruta d'avui m'ha recordat les rutes aventura de l'estiu al piri!!!
Quin mono que tinc de tornar a sortir!!
Com que tenia que estar una estona a primera hora a Vic hem aprofitat per fer alguna cosa per allí. I a més hem estrenat el super eix. Amb Vic a una hora i mitja s'obren moltes possibilitats jejejeje. A més erem multitud el teletubbi, el nozone i jo mateix.
Total que entre unes coses i unes altres a les 11:30 ens posavem a pedalar, en una ruta que prometia. I no ha defraudat: Bons paissatges, bones trialeres, bones patejades i un dia rodonet. A més per acabar-ho d'afilerar avui estava inspirat i em sortien coses i passos amb seguretat que en altres dies no m'hauria ni mirat. LA reign no haurà estat tant contenta perquè avui li ha tocat canya de la bona i algun que altre tope interessant, jejeejeje
La ruta d'avui m'ha recordat les rutes aventura de l'estiu al piri!!!
Quin mono que tinc de tornar a sortir!!
Re: 09/02/2013 - Sant Marti de Centelles
Les fotiquis del dia.
Deu ni do la pujadeta ....
Les ruïnes del castell de Sant Martí de Centelles, espectacular
mmmoonnnoooo
Deu ni do la pujadeta ....
Les ruïnes del castell de Sant Martí de Centelles, espectacular
mmmoonnnoooo
Només puc dir una cosa: MMMOOONNNOOOO!!!
Va ser una molt bona ruta, dura pero assequible!
Va ser una molt bona ruta, dura pero assequible!
nozone- Nombre de missatges : 204
Companys!!!
Com sempre una bona ruta. Bons paissatges i Bon bocata de botifarra al final.
Cal dir que, com és habitual, he patejat una mica més del compte. Tan baixant com pujant... pero VAL LA PENA.
Com sempre una bona ruta. Bons paissatges i Bon bocata de botifarra al final.
Cal dir que, com és habitual, he patejat una mica més del compte. Tan baixant com pujant... pero VAL LA PENA.
teletubi- Nombre de missatges : 42
Guapes les fotos. Qè tals per aquelles contrades. No hi he estat mai amb la bici. Val la pena? És un mini-Prades?
Recoooords!
Recoooords!
ivan- Nombre de missatges : 33
ivan escrigué:Guapes les fotos. Qè tals per aquelles contrades. No hi he estat mai amb la bici. Val la pena? És un mini-Prades?
Recoooords!
La ruta us agradaria, però amb lo forts que esteu ara potser se us faria una mica curta. A més que hi ha una tiradeta. Nosaltres hi vam anar perquè a primera hora tenia que estar a vic i així aprofitavem. La zona és xula