Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

22/01/2012: Extracció de tripes per Montblanc

2 participantes

22/01/2012: Extracció de tripes per Montblanc Empty 22/01/2012: Extracció de tripes per Montblanc

Missatge por nozone Dl Gen 23, 2012 10:31 pm

Després d'una setmana bastant moguda, cada un pels seus temes, ahir en demolits i jo vam anar a Montblanc a soltar tripes intentant reprendre el ritme post-vacacional.

En demolits em recull a les 8 a lleida però se m'apeguen una mica els llençols ja que vaig anar a dormir a les 2/4 de 3 i marxem amb 10 min de retràs.
Fem via buscant un bareto per mirar de despertar-nos una mica, i al final acabem a la masia on ens fotem 2 cafés a veure si ens feia efecte. En el meu cas no jejeje.

Arribem a Mtblanc i ens equipem i és quan em dono conte que m'he deixat el casc... moments de cagaments, tensió i de dubte, al final decidim fer part de la ruta, si més no la part de pista que alguna cosa hem de fer, encara que la temptació d'abortar i anar-nos a esmorzar per segon cop és molt gran jejeje.

Pedalem pel GR de la ruta del cister direcció poblet, primer per pista estreta i rapidament ens posem en un corriolet que es deixava pedalar molt bé planejant fins que que agafem una pista que picava... i per art de màgia ens apareix una masia amb un bareto.

Què fem? com que res és per casualitat i com que anàvem per l'arrastre decidim anar a fer el 3r café en menys d'hora oi mitja jejejejejejje que per cert ens senta com la glòria. Només portavem uns 4 o 5 km.
Tornem a pedalar i ja notem que anem millor jejeje. La poció negra va fer efecte. Ara si, pedalem més o menys normal... fins arribar a l'inici de la trialera de la ermita que no m'enrecordo com se diu. Toca empènyer les bicis cap amunt que per sort és poca estona i ja planejem una altra vegada per un corriol net... per cert l'han netejat a consciència, res a veure amb la última visita, un dia haurem de provar-la de baixada, fa molt bona pinta.
Per si no us heu fixat, a aquestes alçades ja haviem decidit sense debatre que faríem la ruta prevista i jo sense casc. Ja caminaria a la trialera.

Arribem al peu de la mola de la ermita, i agafem la trialera que ens tornaria a Montblanc. Quina llàstima que no tenia el casc ja que em vaig obligar a ser MOLT prudent i arriscar-me -10 punts. Tenia el dia trialero... què hi farem. D'una manera o altra també he disfrutat, en demolits tenia un somriure que no li cabia a la cara. El retorn ja està aquí.

Arribem poc abans de les 12 a la furgo havent fet només 500m acumulat i uns 15 km encara no, birreta de rigor al bar de la moto i cap a lleida que falta gent.

No hi ha fotos!

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

22/01/2012: Extracció de tripes per Montblanc Empty Re: 22/01/2012: Extracció de tripes per Montblanc

Missatge por demolitsteam Dt Gen 24, 2012 1:26 am

Doncs poca cosa més a afegir. Bon dia tot i que va començar amb tots plegats una mica desubicats. A veure si ens afilerem.

La trialera aquella neta mola.

A veure si quan tingui una estona penjo la llista de projectes pendents

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt