Lleidamtb: El miniforo per quedar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar

3 participantes

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar Empty 13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar

Missatge por demolitsteam Dc Ago 15, 2012 3:58 am

Com que porto un any una mica complicat he fet propòsit d'esmena i intentar que aquest segon semestre sigui una mica més profitós. De fet el juliol ja l'he tirat també per la finestra, però esperem que la resta millori. Optimisme powa!!!!

Ja he sortit un parell d'estones amb la bici, i sense rodetes. I com ara tenia una parell de dies lliures he decidit anar al pirineu de vida monacal a trobar-me amb mi mateix i la grandiositat de l'individu. Val, que com sempre no he trobat a ningú pels afers que teniu tots plegats ....

Com que l'únic que m'ha volgut acompanyat ha estat el gos he decidit anar a patejar, que ell amb la bici ho passa malament. La idea original era fer una mini travessa el dilluns, per la zona de l'estany de mar, i una mini excursió el dimarts, fins al gerber, tot per la zona de la Val d'Aran.

Diumenge a la nit fregoneta tuneà i amunt, tot escoltant músiqueta i destrossant-la a crits mentre el gos em mira amb cara d'indiferència. Ell deu ser més de música clàssica tot i que no en fa cara.

Arribem a Arties i tirem amunt, cap al parquing del pont ressec, que és on es pot arribar a l'estiu. Hi ha bastants cotxes i gent dormint però està tranquil. Sopo del que he portat i a sobar que demà tenim feina.

A les set sona el despertador i estic una mica espès, però amb ganes de patejar. Preparo els trastes molt lentament, que darrerament hi he perdut la pràctica. Passo del servei de taxis, que comença més tard, i a més val pasta, ejejej. Als 5 minuts de patejar me n'adono que m'he deixat les ulleres i torno a buscar-les. Com que la ruta serà curta em puc permetre aquests luxes ......

Li fotem a la pista a bon ritme, i després al corriol pedregós fins a la Restanca. Allí faig un cafè ràpid i amunt. Em trobo bé i amb ganes. També hi deu influir la temperatura, ja que he sortit de la furgo a 9 graus i encara porto el forro posat. Com a lleida, jejeejej.

En una altra horeta em planto a l'estany de mar, amb el que tenia un afer pendent de feia molt. La veritat és que és molt maco. El vorejo tot gaudint del moment, i enfilo la pujada a la collada que hi ha al nord del bessiberri nord, dreta a collons, tant que fins i tot en 5 o 6 llocs tinc que pujar el gos als braços, i mira que trepa el punyetero, fins a travessar a l'altra banda. La vista és rara a collons, amb els estanys de Tort i de Rius en mig d'un pedregar que sembla la lluna.

I si fins aquí la cosa havia anat de conya, sentint-me fort i gaudint del dia, a partir d'ara la cosa és complica. Hi ha un puja baixa que se'm fa etern vorejant els llacs, molt perdedor i poc marcar, sort de gps, fins arribar al barranc de Rius, per on s'ha de baixar per un tram del GR11. I la baixada se 'm travessa de mala manera, amb el genoll donat-me guerra. A més en algun punt em lio i seguint el GR11 torno a remuntar fins a la Restanca per una pujada que se'm fa eterna. A mes començo a tenir que esperar al gos que fa pinta de bastant cansat.

Un cop a la Restanca tiro pel camí del matí mentre a cada passa em cago en el genoll, i com que forço amb l'altra cama se'm carrega també. Una agonia fins a la furgo un altre cop. Al final vuit hores i mitja d'entreteniment, i no m'estranya haver acabar fos, ja que quan he descarregat el track m'han sortit 23 km's i 1880 metres d'acumulat!!! I jo que només volia fer una 1000 metrets en 4-5 hores ..... Cony d'optimisme, jejejeje

Després dinar a vielha, migdiada a arties, sopar a vielha i a dormir a dalt del port de la bonaigua. I avui quan m'he aixecat he decidit passar del plan del dia que tinc les cames on em fan mal llocs que no sabia ni que tenia ;-)

Si més no vaig agafant ritme .... a canonades, jeejejeej

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar Empty Re: 13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar

Missatge por demolitsteam Dc Ago 15, 2012 4:03 am

Les fotos:

Després d'aquests dies quin bo sortir abrigat de la furgo

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130001redimensionadagirada

Pujada cap a la Restanca i el company d'aventures

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130002redimensionadagirada

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130004redimensionadagirada

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130005redimensionada

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130006redimensionada

L'estany de mar

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130007redimensionada

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130008redimensionada

Jo posant per tancar el tema l'estany de mar

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130010redimensionada

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130015redimensionada

Els estanys de l'altra banda

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130017redimensionada

Les maladetes

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130019redimensionada

I aquí uns amics que he trobat. A l'Sky li han fet una gràcia barbara ....

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130020redimensionada

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar P8130021redimensionada

A per la següent!!!!

demolitsteam

Nombre de missatges : 341

https://mundokarcher.com

Tornar a dalt Ir abajo

13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar Empty Re: 13/08/2012 - mini travessa per l'estany de mar

Missatge por wland Dc Ago 22, 2012 10:11 am

A part de les fotos..... quina enveja de temperatura!!!!!!!!!!!

wland

Nombre de missatges : 62

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por nozone Dj Ago 23, 2012 10:13 am

Aqui m'hauria congelat despres de les temperatures i humitats que m'he tingut que acostumar aquest ultim mes jejejeje.

Veig que tu cm sempre, optimisme al poder.

nozone

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt